۴۹۷ طرح تامین آب در روستاهای استان کرمان در حال اجراست

مدیر‌عامل آب و فاضلاب روستایی استان کرمان با اشاره به اینکه ۴۹۷ طرح تامین آب در روستاهای استان کرمان در حال اجراست، گفت: همزمان با اجرای این طرح‌ها مخازن آب در روستاها نیز حصار‌کشی می‌شود.
کد خبر: ۵۱۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 25 October 2017
علی رشیدی امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کرمان اظهار داشت: هزار و 850 منبع تامین آب در سراسر استان کرمان داریم که حفاظت از آنها کار بسیار سختی است.

وی از اجرای 497 طرح تامین آب در روستاهای استان کرمان خبر داد و گفت: همزمان با اجرای این طرح‌ها مخازن آب در روستاها نیز حصار‌کشی می‌شود.

در این جلسه محسن‌بیگی مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز با اشاره به اینکه 4 هزار و 682 کپسول آتش‌نشانی برای مدارس استان کرمان به‌روز رسانی شده است گفت: برای حفاظت از فضاهای فیزیکی آموزش و پرورش دوربین مداربسته و سیستم اعلام سرقت نصب شده است.

وی با بیان اینکه در بحث اجرای پدافند غیر‌عامل 335 رزمایش دانش‌آموزی در مدارس سراسر استان برگزار شده است افزود: در این حوزه 803 نمایشگاه نیز برپا شده و دانش‌آموزان با پدافند غیر‌عامل آشنا شده‌اند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه حدود 800 فضای تخریبی مدرسه در استان کرمان وجود دارد خاطر‌نشان کرد: حتی با زلزله‌های خفیف امکان آسیب‌دیدن این مدارس وجود دارد.

علیرمضانی مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز با بیان اینکه در سال‌های 95 و 96 بیش از 3 هزار دقیقه برنامه با موضوع پدافند غیر عامل پخش شده است اظهار‌داشت: 70 درصد جمعیت استان از سیگنال‌رسانی زمینی برخوردارند که در صورت قطع سیگنال ماهواره می‌توانند از طریق فیبر نوری از برنامه‌های صدا و سیما استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه برای مواقع بحرانی نیازمند واحد سیار رادیویی و تلویزیونی هستیم افزود: 30 درصد مابقی سیگنال‌رسانی زمینی بسیار پر هزینه است که عمده آن در مناطق روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار