موفقیت سفره‌های همدلی در جذب مخاطب

تهیه کننده برنامه سفره‌های همدلی گفت: سال گذشته برنامه افطار صدا و سیمای خراسان رضوی با جذب بیش از 3.5 میلیون مخاطب از بهترین‌های تولیدات استانی صدا و سیما در کشور بود.
کد خبر: ۵۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 20 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری سفره‌های همدلی، محمود ناصری اظهار کرد: مجریان توانمند صدا و سیما امسال نیز مهمان برنامه‌های سفره‌های همدلی صدا و سیما می‌شوند و خمسه نخستین مجری مهمان برنامه است.

تهیه‌کننده برنامه افطار صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: برنامه سفره‌های همدلی، امسال با هدف و دغدغه اصلی در طرح مباحث پیرامون اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال دکور برنامه با نمایش مسجد تراز اسلامی و فضای سبز شکل گرفته است؛ افزود: تاکید برنامه بر حمایت از کارآفرینان، تولید ملی و فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه است.

ناصری گفت: این برنامه که در سال‌های گذشته موفق به جذب بیش از 3.5 میلیونی مخاطب شد، در طول سه سال تولید این برنامه ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی را مدنظر قرار داده است.

وی از مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و حمایت مالی موسسه اعتباری نور در تولید برنامه افطار صدا و سیمای خراسان رضوی خبر داد و گفت: این حمایت در راستای ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه در جامعه اسلامی ایران است.

تهیه کننده برنامه افطار صدا و سیمای خراسان رضوی بیان کرد: امسال نیز مجری بومی برنامه «ارسیا صنعتی» و مجریان برتر کشور نیز به عنوان مجری مهمان در برنامه ایفای نقش خواهند داشت.

وی یادآور شد: کارشناسان برجسته مذهبی کشور از جمله آیت‌الله صدیقی، آیت‌الله خاتمی و حجت‌الاسلام ماندگاری مباحث ارزشمندی را بیان می‌کنند.

ناصری یادآور شد: در حوزه یاد شهدا کار هنری جدیدی به مخاطب عرضه می‌شود که شامل نقاشی پرتره شهدا با تکنیک کلاژ و نقش برجسته با گل رس خواهد بود.

وی با بیان موفقیت‌های متوالی این برنامه در میان تولیدات استانی صدا و سیما در کشور و جذب حداکثری مخاطبان؛ از رسانه‌های استان خواست تا به معرفی تولیدات بومی موفق در مراکز استان‌ها بیشتر بها دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار