به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،دکتر امید قادری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه توانست عنوان دستگاه برتر در بحث ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی را در بین 52 دستگاه ازسوی معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه به خود اختصاص دهد.
وی ابراز کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کشور گامی مؤثر در راستای اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و سنجش موفقیت دستگاه ها در زمینه تحقق اهداف، وظایف محوله و نهادینه کردن ارتقاء و بهبود عملکرد سالیانه است.
به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، توسعه و ترویج کار تیمی، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی و آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه از دیگر موضوعات در نظر گرفته شده در ارزیابی عملکرد دستگاه هاست.
دکتر قادری افزود: افزایش اعتماد عمومی، تقویت وجدان کاری، انضباط اجتماعی و اقتصادی کارآفرینی، درستکاری و بهره گیری از حداکثر تلاش و کوشش خدمتگزاران راستین به اسلام و نظام مقدس انقلاب و ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر از دیگر شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به شمار می رود.
این مسئول با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در بخش شاخص های عمومی و اختصاصی توسط سازمان اداری و استخدامی به صورت سالانه، گفت: اداره کل بهزیستی استان در ارزیابی شاحص های عمومی توانست در محورهای مختلف دستگاه برتر باشد.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: عملکرد این اداره کل در 6 محور برنامه مهندسی نقش و ساختار دولت، برنامه دولت الکترونیک، هوشمندسازی، برنامه مدیریت سرمایه انسانی، برنامه خدمات عمومی در فضای رقابتی، برنامه صیانت از حقوق مردم و برنامه نظام جامع مدیریت عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی چهار محور پیشگیری، توانمندسازی، دسترسی و پوشش را از شاخص های اختصاصی اداره کل بهزیستی استان برشمرد که مورد ارزیابی معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه قرار گرفت.