عضو شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با تسنیم:

شرایط جذب سرمایه‌گذاری خارجی در مشهدمقدس را فراهم می‌کنیم

عضو شورای شهر مشهدمقدس با اشاره به محدود بودن سرمایه‌های داخلی، حرکت به‌سمت جذب سرمایه‌گذار خارجی را مانند تمام دنیا از ابزار شکوفایی اقتصاد و اشتغال برشمرد و گفت: باید برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن کنیم.
کد خبر: ۴۸۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 29 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، مجتبی بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در زمینه اهمیت سرمایه‌گذاری در مشهدمقدس اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کلان‌شهر مشهد بسترسازی جهت ورود سرمایه باید در اولویت کاری قرار گیرد.

بهاروند با اشاره به رکود اقتصادی حاکم بر کشور و شهر مشهد، راهکار ایجاد شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال و سرعت بخشیدن به چرخه اقتصاد شهر را جذب سرمایه‌های  خارجی دانست.

رئیس کمیسیون  حمل و نقل و ترافیک شورای پنجم مشهدمقدس بیان کرد: با عنایت به اهمیت این موضوع اعضای شورای پنجم در دوران انتقالی شورا نیز به این مهم  پرداخته و شخصاً با بسیاری سرمایه‌گذاران بزرگ جهت ورود به بازار مشهد و سرمایه‌گذاری در این شهر مذاکره کرده‌ام.

بهاروند با اشاره به محدود بودن سرمایه‌های داخلی حرکت به سمت جذب سرمایه‌گذار خارجی را مانند تمام دنیا از ابزار شکوفایی اقتصاد و اشتغال برشمرد و گفت: باید برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن کنیم.

وی با اشاره به لزوم تامین امنیت سرمایه‌گذار این مسئله را منوط به همکاری تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های شهری و کشوری دانست و بیان داشت: شورای شهر به تنهایی نمی‌تواند امنیت سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری را در شهر مشهد تامین کند. این مسئله مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط است که خوشبختانه در سطح استان و ملی به‌خوبی شاهد آن هستیم.

بهاروند در مورد اولویت سرمایه‌گذاری خُرد و یا سرمایه‌گذاری کلان در شهر مشهد اظهار داشت: برای ما هیچ تفاوتی میان سرمایه‌گذار خُرد یا کلان نیست. این‌که سرمایه‌گذار خُرد بیاید و ما بگوییم فقط موافق سرمایه‌گذار کلان هستیم یا بالعکس اصلاً مورد تائید و دستور کار ما نیست. از هر سرمایه‌گذاری در هر حد و اندازه استقبال و درصدد جذب آن خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار