برگزاری مجمع عمومی سمن‌های جوانان

به گزارش فارس ؛ با حضور دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان اداره کل ورزش و جـوانان استان با برگزاری انتخابات، اعضای مجمع عمومی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان برای یک سال انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 14 June 2015

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در ابتدای این جلسه گفت: در هفته جوان امسال سازمان‌های مردم نهاد حضور بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای داشتند و این می‌تواند برای برنامه‌های آینده بسیار تاثیرگذار باشد.

اسدالله ربانی‌مهر گفت: اداره کل ورزش و جوانان با 73 سمن فعال در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، محیط زیست و ... از استان‌های فعال در حوزه سمن‌هاست.

وی ابراز داشت: در برنامه یک ساله سمن‌ها بیش از یکصد برنامه فرهنگی را پیش‌بینی کردهایم که بعضی از آنها در فصل تابستان اجرایی خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کر : سمن‌ها بهترین فرصت برای حضور جوانان در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی است و هم اکنون زمینه حضور جوانان در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و حوزه سمن‌ها کاملاً آماده است.

وی با بیان اینکه جوانان فرصت و سرمایه نظام هستند و باید مسئولان از این فرصت بیشتر استفاده کنند، تأکید کرد: امروز سازمان‌های مردم‌نهاد بازوی اجرایی دولت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند.

لازم به ذکر است بعد از برگزاری انتخابات رضا کاوسی دبیر موسسه جوانان حضرت علی اکبر(ع)، مهدی شریفی دبیر موسسه نگاه برتر سیمرغ، مصطفی موسوی دبیر موسسه مشکاة مطهر هگمتانه و پروانه رسولی فرخ دبیر موسسه دستان گرم مهرورزی و آرزو کریمی دبیر موسسه مهد عدالت هگمتان به عنوان مجمع عمومی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان به مدت یک سال از سوی دبیران سمن‌ها انتخاب شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار