معاون وزیر راه: بزرگراه هفتکل- باغملک در توسعه اقتصاد کشور موثر است

کد خبر: ۴۷۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 02 August 2017
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر مصوب شدن احداث آزاد‌راه اهواز- شهرکرد در جلسه هیات دولت، گفت: بزرگراه هفتکل- باغملک در توسعه اقتصاد کشور موثر است.

 خیرالله خادمی ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی احداث باند دوم بزرگراه هفتکل- باغملک، اظهار کرد: این بزرگراه از نظر پدافند غیر عامل بسیار دارای اهمیت و در بحث توسعه اقتصاد کشور تاثیر دارد. 

 وی افزود: محور اهواز- هفتکل- باغملک- ایذه- شهرکرد به دلیل ضرورت ایجاد محور و دسترسی به مرکز کشور مورد پیگیری قرار گرفت و اکنون این محورها در حال تبدیل شدن به بزرگراه هستند. 
 
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شهرستان بندرامام خمینی به عنوان دومین بندر تجاری کشور به حساب می‌آید و احداث این بزرگراه با حمل کالا از این طریق، باعث توسعه اقتصادی منطقه و کشور خواهد شد. 
 
خادمی متذکر شد: با وجود توسعه مسیر و راه‌های استان خوزستان، ظرفیت‌های این استان شکوفا خواهند شد و ظرفیت‌های استان خوزستان از حالت بالقوه تبدیل به حالت بالفعل خواهد شد. 
 
وی اظهار کرد: امیدوارم با تلاش‌ها این بزرگراه با سرعت به پایان برسد و مردم از ایمنی این بزرگراه استفاده و بهره ببرند. 
 
معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان با تاکید بر اینکه مساله آزاد راه اهواز به شهرکرد در هیات دولت مصوب شد، اظهار کرد: تا پایان مطالعات کارشناسی و سرمایه‌گذاری، بزرگراه هفتکل به باغملک کامل خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار