نامه ی چرامی ها به رئیس جمهور/آقای روحانی زمان جبران کاستی ها، بیکاری و تعطیلی کارخانه هاست+جزئیات

کد خبر: ۴۵۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸ 01 July 2017
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی چرام،برخی از شهروندان چرامی طی ارسال نامه ای با رئیس جمهور خود دردودل کردند.

در این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام شیخ حسن روحانی ریاست جمهور ومنتخب مردم
سلام علیکم
تاریخ بار دگر در قرن اخیر شاهد خروش ملتی بود که قسم خورده اند تا رفع فتنه وفساد در جهان نهراسند وپاپس ننهند ملت درانتخابات سنگ تمام نهادند چه آنان که با شما بودند وچه آنان که به شما اقبال نشان ندادند و البته این تقسیم بندی شاید چندان درست نباشد چه ،که شما رییس جمهور همه ملت شریف ایرانید.

عرض حالی داریم که شاید فارغ از هیاهوهای فریبنده وگاها دغل کارانه سیاسی جناحهای موجود که بعضی مواقع به حواشیی می پردازند که نه دغده مردم است و نه مصلحت نظام اسلامی، رنج بسیاری از مردم باشد.در مناطرات مباحثی پیش آمد ونقدها وایرادات و البته ناشایسته هایی نیز بود که به نفع کشور نبودند هرچند درهیاهوهای سیاسی گاها با تشویق هایی هم همرا بود .

اما جناب رییس جمهور محترم !

بنظر می رسد فضای انتخابات تمام شده نیاز به پرهیز از دودستگی به فرمایش ولی امر ضروری بنظر میرسد .امروز همانگونه که جنابتان مستحضراست زمان جبران کاستی هاست بیکاری ،تعطیلی کارخانه ،و تمام آنچه در مناظرات بعنوان نقد برشما ودولت محترمتان بود .می شود از آنچه گفته شد وشاید ناخوشایند تان بود، به بهترین وجه از آن استفاده کردتا ضمن خدمت به مردم همیشه در صحنه مقوم جریان سیاسیتان باشید جناب رییس جمهور گفته اند: (( شهریارا چون به میدان آمدی ،گویی بزن)).این گوی واین میدان !

آرزوی ما موفقیت دولت در رفع گرفتاریها ومعضلاتی است که در جامعه دست به گریبانند درپایان تصریح میکنم معضلات را اولویت بندی نمایید و البته که می بایست در اولویت بندی خواست مردم که قطعا اقتصاد است لحاظ گردد .امیدست سخن حق را بشنویم و(( یتبعون احسنه)) رفتار نماییم .

خداوندا کشورمان را از گزند افراط وتفریط مصون دار و به مسئولان دغدغه خدمت بیشتری عنایت فرما .

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار