پیش‌بینی راه‌اندازی مجدد پمپ بنزین قدیمی یاسوج تا 6 ماه آینده

کد خبر: ۴۵۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 29 June 2017
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی راه‌اندازی مجدد پمپ بنزین قدیمی یاسوج تا 6 ماه آینده خبر داد.

لطف‌الله مسعودی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به دغدغه‌هایی که رسانه‌ها در خصوص کمبود جایگاه پمپ بنزین در شهر یاسوج و در مرکز این شهر عنوان کرده‌اند اظهار کرد: ابتدا باید گفت میزان مصرف توزیعی در شهر یاسوج به طور متوسط 250 هزار لیتر برابر با فروش دو جایگاه در کلان‌شهرهای کشور است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بافت شهری یاسوج به گونه‌ای است که بنسنجان، فلکه جهاد، اکبرآباد و نجف‌آباد در حال حاضر به واسطه فاصله کم مکانی و زمانی با یکدیگر در مرکز شهر واقع شده‌اند.

این مسؤول افزود: بار سوخت‌رسانی در شهر به دلیل پراکندگی جایگاه‌ها در سطح شهر بسیار سبک است و علی‌رغم تعطیلی چند ساله جایگاه قدیمی این شهر یا به عبارتی جایگاه ترابی که همه مسؤولان امنیتی و سیاسی استان هم در جریان هستند تأمین سوخت شهروندان تاکنون مشکلی نداشته است.

وی با مقایسه شهر یاسوج با سایر شهرهای کشور در خصوص وضعیت قرار گرفتن فاصله مکانی پمپ بنزین‌ها اظهار کرد: این فاصله‌ها نسبت به بسیاری از مراکز استان‌های دیگر کمتر است.

مسعودی با بیان اینکه جایگاه قدیمی این شهر به واسطه فرسودگی تجهیزات و عدم مدیریت صحیح از سال 90 تاکنون تعطیل است تصریح کرد: این شرکت برای رفاه حال مردم با احداث جایگاه اکبرآباد که کمتر از دو کیلومتر با جایگاه فعلی فاصله دارد، موافقت کرد.

وی با بیان اینکه جایگاه قدیمی شهر یاسوج معروف به جایگاه ترابی مترصد انجام بازسازی است افزود: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا 6 ماه آینده این جایگاه دوباره وارد مدار شود.

این مسؤول به سایر اقداماتی که در دستور کار است اشاره کرد و گفت: در سال 93 با احداث یکی باب جایگاه سوخت در انتهای بلوار شهید اورنگ به سمت پل سوم بشار موافقت شد که به صورت 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: این شرکت آمادگی دارد تقاضاهای احداث جایگاه جدید را در سطح شهر یاسوج پذیرفته و در صورت عدم منع قانونی و تأیید مراجع ذی‌صلاح با ساخت و راه‌اندازی آن‌ها موافقت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار