شلیک موشک های سپاه به داعش پیامی برای استکبار

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شلیک موشک های سپاه از غرب کشور به مقر داعش در سوریه پیامی برای استکبار جهانی و همپیمانان آنها از جمله آل سعود در رابطه با جدیت ایران در حفظ امنیت کشور بود.
کد خبر: ۴۴۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 26 June 2017
آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز عید فطر در مصلی المهدی زاهدان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از گذشت 12 روز از حمله تروریستی تهران با شلیک 6 فروند موشک به مقر داعش در سوریه جوابی سخت و دندانشکن به آنان و حامیانشان داد.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: این عملیات موفق سبب شد تا رسانه های غربی و صهیونیستی پیام این عملیات را فراتر از تنها داعش تحلیل و توصیف کنند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: این اقدام نشان داد که ایران اسلامی در مقابل تهدیدها و ترقه بازی های کوچک پاسخ های بزرگ و محکمی می دهد.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که در قبال منافع حیاتی خود هیچ انعطافی در مقابل دشمنان ندارد.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: این اقدام افتخار آمیز سپاه پاسداران انقلاب جای تشکر و قدردانی دارد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین از عملیات مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در جنوب این استان (چابهار و قصرقند) که سبب ریشه کن شدن اشرار و تروریستها از این منطقه شد قدردانی کرد.
عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه های نماز عید فطر گفت: هم اینک زائرسرای سیستان و بلوچستان در جوار مرقد مطهر ثامن الحج(ع) در مشهد مقدس در حال احداث بوده که تسریع فرایند ساخت و ساز نیازمند کمک های مردمی است.
مردم مومن زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان صبح امروز/دوشنبه/ با حضور در مصلی بزرگ المهدی این شهر نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار