سال گذشته 850 تاکسیران تازه کار کرمانشاه آموزش دیدند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه در طول سال گذشته (1395)، 8500 نفرساعت کلاس آموزشی به منظور آموزش رانندگان بدو ورود برگزار شد، گفت: بیش از 850 تاکسیران کرمانشاهی در این کلاسها آموزش دیدند.
کد خبر: ۴۴۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 19 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی، سجاد سلیمانی افزود: دوره های آموزشی بدوورود و ضمن خدمت تاکسیرانان با کاربری ویژه فعال در پایانه های فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه، در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی تاکسیرانان به شهروندان و مسافرین در پایانه ها و فرودگاه برگزار می شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم آموزش تاکسیرانان تازه کار، بر نحوه اجرایِ این دوره های آموزشی اشاره کرد و افزود: این دوره های آموزشی به مدت 10 ساعت با عناوین و دروس آموزشی" آشنایی با فرهنگ بومی، اخلاق حرفه ای، اصول آداب و تشریفات، آئین نامه های رفتاری و انضباطی تاکسیرانان، شهرشناسی، آئین نامه جدید راهنمایی و رانندگی، اطفاء حریق، امداد و نجات، آشنایی با مبانی حمل و نقل شهری، آشنایی با قوانین و حقوق شهروندی" مشتری‌مداری، برگزار می گردد.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تاکیدکرد: آموزش تاکسیرانان ویژه پایانه های مسافربری درون شهری و تاکسیهای ویژه فرودگاه و همچنین متولیان سرویس مدارس که در طول سال برگزار گردیده یکی از سیاست های سازمان آموزش تاکسیرانان در حوزه های مختلف است.

سلیمانی افزود: در این دوره های آموزشی، افراد تازه وارد پیش از ورود به جمع رانندگان تاکسی شهر تحت آموزش قرار می گیرند و در پایان برای تاکسیرانانی که در این دوره شرکت کرده اند گواهینامه پایان دوره صادر می شود
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار