در نیمه اول سال جاری صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از هجدهمین بازار میوه و تره‌بار «شهرما»

تا پایان شهریویر ماه سال جاری، هجدهمین بازار میوه و تره‌بار «شهرما» واقع در بلوار شهید ستاری آماده ارائه خدمت به شهروندان خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰ 31 May 2017
به گزارش تابناک رضوی ،احمد محبی، مدیر عامل سازمان بیان کرد: در حال حاضر 17 بازار میوه و تره‌بار با سازه سبک و پراکنش مناسب در سطح شهر فعال هستند که با احداث بازار میوه و تره‌بار «شهرما» واقع در منطقه 11،  تعداد این بازار ها به عدد 18 خواهد رسید.
وی در ادامه با اشاره به تاثیر بازارهای شهرداری در مناطق مختلف سطح شهر افزود: یکی از اهداف احداث بازارهای میوه و تره‌بار با سازه موقت به عنوان مسکن و تسهیل کننده در ارائه خدمات و همچنین دسترسی شهروندان در تمام مناطق شهری به خدمات شهرداری است.
محبی تصریح کرد: در همین راستا، هجدهمین بازار میوه و تره‌بار «شهرما» واقع در بلوار شهید ستاری، نبش شهید ستاری 28 در زمینی به مساحت 240 مترمربع به زودی آغاز خواهد شد و تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیر عامل سازمان در پایان خاطر نشان کرد: در صورت واگذاری یا اختصاص زمین مناسب از سوی شهرداری‌های مناطق، بازارهای میوه و تره‌بار امکان توسعه به صورت فروشگاه‌های «شهرما» به صورت دائم خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار