برگزاری نمایشگاه مهدویت در امامزاده شاهزید

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: نمایشگاه مهدویت ویژه نوجوانان و جوانان در جوار بارگاه امامزاده شاه‌زید هشت‌بهشت اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 02 June 2015

به گزارش تابناک اصفهان، حجت‌الاسلام محمدهادی روح‌الامینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) جشن‌های باشکوهی در بقاع متبرکه اصفهان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت آسمان بارگاه امامزاده محسن وحید، امامزاده ابوالعباس خوراسگان و امامزاده شاه‌زید هشت‌بهشت اصفهان در شب سه‌شنبه 12 خردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا شاهد مراسم نورافشانی خواهند بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان افزود: همچنین مراسم احیای شب نیمه شعبان در جوار بارگاه امامزاده کلثوم و امامزاده ابوالعباس برگزار می‌شود که از شب سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه آغاز و تا بامداد چهارشنبه 13 خرداد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در روز چهارشنبه 13 خردادماه مراسم پیاده‌روی خانوادگی پس از نماز صبح و قرائت دعای ندبه از آستان مقدس امامزاده ابرهیم مجاب آغاز و تا گلزار شهدا ادامه خواهد داشت و در پایان نیز با برگزاری قرعه‌کشی به 10 خانواده جوایز نفیسی نیز اهدا می‌شود.

روح‌الامینی اضافه کرد: نمایشگاه مهدویت نیز ویژه نوجوانان و جوانان در جوار بارگاه امامزاده شاه‌زید هشت‌بهشت اصفهان در شب چهارشنبه 13 خرداد دایر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار