بواناتی ها چقدر صدقه دادند؟

مدیر کمیته امداد بوانات از جمع‌آوری 20 میلیارد و 200 میلیون ریال صدقه توسط کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 02 June 2015

تابناک فارس:مسلم دمیری بابیان اینکه دستگیری از نیازمندان وظیفه شرعی و انسانی هر فردی است اظهار داشت: کمک به نیازمندان و محرومان جامعه به‌اندازه توان و امکانات موجود نوعی امتحان اللهی است.

وی با تأکید بر اینکه کمک باید برای رضای خدا و با خلوص نیت صورت گیرد عنوان داشت: مردم خیر و نوع‌دوست بوانات سال گذشته 20 میلیارد و 200 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند که 7 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک‌های امانی شرعی، 2 میلیارد و 877 میلیون ریال کمک امانی، 8 میلیارد و 454 میلیون ریال کمک انتظامی و یک میلیارد و 820 میلیون ریال مربوط به سایر حوزه‌ها بود که در بین 905 خانوار زیرپوشش و نیازمند این شهرستان توزیع شد.

دمیری بیان داشت: 11 هزار و 938 صندوق صدقه در منازل و نقاط مختلف بوانات وجود دارد که مجموع این تعداد به 11 هزار و 686 صندوق کوچک، 81 صندوق متوسط و 171 صندوق بزرگ تعلق دارد.

مدیر کمیته امداد بوانات با اشاره به سرانه 57 هزار ریالی مردم بوانات در پرداخت صدقه و کسب جایگاه نخست نسبت به سرانه استان از مشارکت و مساعدت عمومی، روحیه والای انفاق و نیکوکاری مردمی و اعتماد آنان به کمیته امداد امام خمینی این شهرستان تقدیر کرد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار