آسمان البرز در جشن فجر نور باران شد

کد خبر: ۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۲ 11 February 2015
با شب پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57،آسمان استان البرز در میان فریادهای الله اکبر مردم همیشه در صحنه این استان نورباران شد.
در آستانه فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن و پس از چند روز برگزاری آیین های ویژه فرهنگی، ورزشی و نمایش گوشه هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، امشب نیز نوبت نورباران آسمان البرز سرافراز فرا رسید و مردم با سردادن فریاد های' الله اکبر ' برای نظاره سپهر نورانی بهار آزادی خود را به پشت بام منازل و پارکها رساندند.
نهادها و مجموعه های شهری و تشکل های مردم نهاد با برگزاری آیین نورافشانی آسمان،جلوه خاصی به این استان بخشیدند.
هوای استان البرز که درسال آبی جاری کمترین بارش را داشته است،عصر امروز سه شنبه در آستانه یوم الله 22 بهمن، بارش رحمت الهی طراوتی خاص به آن بخشید و شادی ها را مضاعف کرد.
البرزی ها همچون سایر مردم قهرمان ایران اسلامی آماده هستند تا فردا چهارشنبه درراهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن، بار دیگر خاطره شیرین بهمن 57 را گرامی بدارند و با آرمانهای والای خمینی کبیر(ره) و شهدای والامقام عهدی دوباره ببندند.
به گزارش ایرنا همچنین مردم شهید پرور این دیار نیز برای لبیک به رهبری معظم انقلاب و حمایت از مسوولان در پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی و ایستادگی در برابر زورگویی های دشمنان اسلام، فردا با فریادهای کوبنده ملت مسلمان ایران همصدا می شوند.
استان البرز حدود دو میلیون و 500 هزار نفر جمعیت دارد.
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر امسال حدود 280 طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در این استان با همت مردم و مسوولان به بهره برداری رسید.
برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی از جمله جشنواره 10 هزارنفری فرهنگی ورزشی محلات کرج که اکنون نیز ادامه دارد از جلوه های شادمانه فجر امسال در کرج بوده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار