سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز؛

نامزدهای انتخابات شورای شهر، وعده های خود را بر اساس اختیارات تنظیم کنند

پیشنهاد می کنم داوطلبان شورای اسلامی شهر ضوابط قانونی را در انتخابات رعایت کنند و وعده های خود را بر اساس اختیارات شورای شهر تنظیم کنند
کد خبر: ۴۱۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 26 April 2017
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: پیشنهاد می کنم داوطلبان شورای اسلامی شهر ضوابط قانونی را در انتخابات رعایت کنند و وعده های خود را بر اساس اختیارات شورای شهر تنظیم کنند.

دکتر نبی اله خون میرزائی سرپرست فرمانداری این شهرستان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، نامزدهای شورای شهر اهواز را به رقابت برنامه ای دعوت کرد و افزود: نامزدهای شورای شهر بر اساس برنامه هایی که ارائه می دهند، رقابت کنند و وعده های خود را بر اساس چارچوب اختیارات شورای شهر بدهند و ضوابط قانونی را رعایت کنند، تا شاهد انتخابات پرشور،رقابتی، قانونی و سالم باشیم.

دکترخون میرزائی گفت: پیشنهاد می کنم داوطلبان شورای شهر،فرصت باقی مانده تا آغاز تبلیغات رسمی را به تنظیم برنامه خود اختصاص دهند و رقابت برنامه ای را در دستور کار خود در ایام انتخابات قرار دهند و از دادن وعده های خارج از حیطه اختیار خود به مردم خودداری نمایند و نیز از دادن وعده های غیر عملی پرهیز نمایند.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغات انتخاباتی داوطلبان شورای شهر و روستا طبق زمان بندی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات کشور از تاریخ 21اردیبهشت تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری  به مدت یک هفته می باشد، افزود:تا قبل از زمان مذکور تبلیغات انتخاباتی غیر قانونی است و تخلف محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار