مصطفی بابا ملکی در گفتگو با تابناک:

مردم باید ورزش را در زندگی روزمره ی خود بگنجانند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت:مردم باید احساس کنند که ورزش نیز نیاز آنان است، و افراد در تمام رده های سنی در زندگی روزمره ی خود نیاز به انجام فعالیت های ورزشی دارند.
کد خبر: ۴۱۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 26 April 2017
مصطفی بابا ملکی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: در آخرین روز از هفته سلامت،  همایش* ورزش همگانی صبحانه سالم* در مجتمع فرهنگی ورزشی * کوثر *با  استقبال خوب بانوان روبرو شد، که دکتر معصومی ( متخصص قلب و عروق) عوارض ورزش نکردن و همچنین فواید ورزش را در سلامت افراد و در حوزه ی پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی بیان کرد. 

وی ادامه داد: نظیر چنین برنامه های  در سال های گذشته، به مناسبت* ‌ هفته ی سلامت *  سطح استان برگزارشده است، و امسال نیز برنامه های متنوعی را دردست اجرا داشتیم، که با آموزش مربیان استقبال مردم در پارک ها و فضای سبز در انجام‌ورزش های همگانی گسترش یافته است، اما تجهیزات ورزشی در پارک ها جوابگو نیاز آنان نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه درآغاز  هفته ی سلامت اولین همایش پیاده روی ما هفته گذشته برگزار شد که دراین همایش گروه های مختلف سنی شرکت داشتند، افزود:در آخرین روز از هفته ی سلامت با همکاری شورای شهر ، شهرداری، دانشگاه علوم‌پزشکی ومعاونت غذا و دارو دومین همایش با عنوان * ورزش همگانی؛ صبحانه سالم * برگزار که در کنار بانوان ، مردان نیز از آن استقبال کردند.

بابا ملکی تصریح کرد: در این همایش فواید غذای سالم از سوی متخصصان دانشگاه علوم پزشکی با حاضران شرح داده شد، همچنین زمان مناسب برای انجام فعالیت های ورزشی، نحوه ی مصرف غذای سالم و دوری از استفاده ی غذاهای آماده و مضرات آن برای افراد بیان شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه  گفت: ما در یک شنبه گذشته با حضور، مدیرکل ورزش وجوانان استان ، فرماندارو معاونان  و چند تن از مسئولان دیگر از از هفتادتن از روسا و بانوای که در سال ۹۵ با ما همکاری داشتند ،تقدیر کردیم.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار