مدیرکل حمل و نقل اردبیل:

احداث 7مجتمع رفاهی- خدماتی بین راهی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: ۷ مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی در جاده های استان اردبیل احداث می‌شود.
کد خبر: ۴۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 27 May 2015

به گزارش تسنیم، عبدالحسین علی اکبری در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: در استان اردبیل 46 شرکت حمل و نقل مسافربری با بیش از 2 هزار راننده و 1500 وسیله نقلیه عمومی از قبیل اتوبوس و مینی بوس در بحث سفر خدمات رسانی می‌کنند.

وی گفت: 9 مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی با پیشرفت 100 درصد در جاده های استان اردبیل احداث شده‌اند که 7 مجتمع بین راهی جدید نیز در حال احداث می‌باشد که 4 مجتع پیشرفت بالای 70 درصد دارند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل افزود: مجمتع‌هایی که بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند با هماهنگی‌های صورت گرفته جاده دسترسی برای آن ها احداث می‌شود.

علی اکبری تصریح کرد: 40 دستگاه دوربین نظارت و 42 دستگاه تردد شمار در جاده های استان اردبیل نصب شده است که بر این اساس این تردد شمارها می‌توانیم آمار دقیقی از گردشگرانی که به استان اردبیل مسافرت می‌کنند،‌ در اختیار داشته باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل،‌ نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: اقدامات مشترکی به صورت گشت‌های تفکیکی برای نظارت از اماکن گردشگری که شامل بازدید از آب گرم‌ها، مراکز اقامتی، رستوران‌ها و مکان‌های که مسافر زیادی وجود دارد، انجام می‌شود که نظارت و برخوردها در مرحله اول ارشادی است.

حسین نجف زاده افزود: اماکنی که متخلف شناخته شده‌اند برخورد قانونی با آن‌ها صورت گرفته و حتی در برخی از مواقع رأی به تعطیلی مراکز متخلف صادر شده است.

وی بیان کرد: اخیرا گزارش داده شده است که در برخی از روستاهای گردشگری استان اردبیل عوارضی برخلاف قانون به منظور ورود خودروهای مسافران اخذ می‌شود که دستگاه‌های زیربط باید برای رفع این موضوع اقدام کنند چرا که بحث به وجود آمدن بدبینی در بین مسافران می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار