نوبت‌بندی اتوبوس‌ها در همدان

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی همدان خاطرنشان کرد: در 6 ماهه دوم سال حرکت آخرین اتوبوس‌ها ۸:۴۵ دقیقه بود که اکنون در ایام عید برای پاسخگویی به تقاضای مردم یک ساعت به خدمات سازمان اضافه‌شده است.
کد خبر: ۳۹۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 07 March 2017
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان گفت:‌ فعالیت اتوبوس‌ها در همدان طي ایام نوروز نوبت‌بندي مي‌شود.

به گزارش فارس؛ محمد پوروخشوری از فعال بودن تمام اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی همدان در این روزهای نزدیک به سال جدید خبر داد و افزود: طی این ایام 200 دستگاه اتوبوس در سطح شهر فعال است.

وی با بیان اینکه طی ایام عید حتی یک ساعت به انتهای ساعت خدمت‌رسانی اتوبوسرانان اضافه شده است، گفت: خدمت‌رسانی از ساعت 6 آغاز می‌شود و تا 21:30 و حتی یک ربع به ساعت 22 نیز ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان خاطرنشان کرد: در6 ماهه دوم سال حرکت آخرین اتوبوس‌ها 8:45 دقیقه بود که اکنون در ایام عید برای پاسخگویی به تقاضای مردم یک ساعت به خدمات سازمان اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال بیرون و داخل تمام اتوبوس‌ها شست و شو خواهد شد تا برای حضور مسافران وگردشگران آماده شوند،گفت: طی ایام عیدخدمات اتوبوس‌ها نوبت‌دهی شده است.

پوروخشوری با بیان اینکه از امروز تا پایان سال تمام مرخصی‌های رانندگان لغو شده و به صورت کامل در اختیار مردم هستند تا بهترین خدمات ارائه شود، افزود: در تعطیلات عید دو شیفت کاری برای رانندگان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه گروهی از رانندگان یکم تا 6فروردین فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: می‌توان گفت تقریباً 50تا 60 درصد ناوگان در این مدت فعال است و مشکلی در این زمینه نخواهد بود، هرچند طی روزهای آغازین عید تقاضای سفر نیز کمتر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان با بیان اینکه شیفت دوم فعالیت رانندگان از 6 تا 13 فروردین است، افزود: بیش از 75 درصد ناوگان اتوبوسرانی در این مدت فعالیت خود را ادامه می‌دهند تا آماده ورود به سال جدید شویم.




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار