با تخصیص 60 میلیارد،"قرآن سرا" در شیراز ساخته می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز با اعلام اختصاص ۶۰ میلیارد ریال برای ساخت قرآن‌سرا گفت: جزیره‌ای عمل کردن مهم‌ترین آسیب در زمینه فعالیت‌های قرانی در شهر شیراز است.
کد خبر: ۳۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 22 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمدرضا هاجری با اشاره به اینکه مهم‌ترین آسیب در زمینه فعالیت‌های قرانی در شهر شیراز جزیره‌ای عمل کردن است، اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی باید هدفمند باشد و به همین دلیل شهرداری 60 میلیارد ریال برای ساخت 10 قران‌سرا اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه 100 پایگاه قرآنی در بوستان‌ها، خانه‌های محلات و فرهنگسراهای شیراز راه‌اندازی شده است، گفت: شورای شهر شیراز برای گسترش فرهنگ قرانی در میان دانش‌آموزان از مهدها، دبستان‌ها و دبیرستان‌های قرآنی حمایت می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی در شیراز به صورت جزیره‌ای دنبال می‌شود، افزود: در حال حاضر ادارات اوقاف، ارشاد، تبلیغات، بسیج و دانشگاه‌ها در زمینه قرانی فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای انسجام فعالیت‌های قرانی باید نقشه مهندسی قرانی برای شهر شیراز تدوین و پس از آن تقسیم کار شود تا فعالیت‌های قرانی از حالت جزیره‌ای خارج شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز تصریح کرد: ورود شورای فرهنگ عمومی برای تدوین نقشه مهندسی فرهنگی بهترین راهکار است و باید فعالیت‌ها زیبنده عنوان سومین حرم اهل بیت باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار