مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم خبر داد

آماده‌باش ناوگان اتوبوسراني به مناسبت 22 بهمن

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم از آماده‌باش 300 دستگاه اتوبوس و 130 دستگاه ميني‌بوس به مناسبت سالروز پيروزي انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳ 10 February 2017
به گزارش تابناک قم، حسین مؤمنی موحد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه در این روز با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) تجدید بیعت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: پرسنل ستادی، اجرایی و شرکت‌های بخش خصوصی آماده‌باش کامل هستند و به طور کامل ناوگان شامل 300 دستگاه اتوبوس و 130 دستگاه مینی‌بوس از فردا از ساعت اولیه صبح به فعالیت می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به نحوه فعالیت ناوگان اتوبوسرانی گفت:‌ از تمام نقاط شهر نمازگزاران و کسانی که بخواهند در راهپیمایی شرکت کنند به هسته مرکزی منتقل می‌شوند و پس از پایان مراسم شرکت‌کنندگان را به محل‌های مورد نظر می‌رسانند.

وی عنوان کرد: تعدادی اتوبوس برای کسانی که می‌خواهند از پردیسان به هسته مرکزی برای راهپیمایی و نماز مراجعه کنند تعیین شده که به صورت رایگان آنها را جا به جا می‌کنند.

مؤمنی موحد یادآور شد: مردم از 10 نقطه پردیسان به هسته مرکزی شهر منتقل شده و پس از مراسم از مقابل مصلی به پردیسان منتقل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: طوری برنامه‌ریزی شده که مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه در ساعت تجمع یعنی ساعت 9 در میدان مطهری حضور داشته باشند. پس از مراسم راهپیمایی و نماز جمعه نیز افراد به مقصدهای مورد نظر انتقال پیدا می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم عنوان کرد: اتوبوس‌ها تا مسیری که امکان تردد باشد مسافران را به مقصد می‌رسانند و با توجه به اهمیت این روز توصیه می‌شود افراد از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار