انفجار در بازار تبریز/ انفجار نشت کپسول گازباعث آتش سوزی شده است/3 نفر مجروح شد+تصاویر

گفتنی است؛ این انفجار در اثر نشت گاز مایع به وقوع پیوسته بود و اتصالات یک دستگاه طلاسازی موسوم به پک که در مجاورت شعله بخاری گازی مایع قرار داشت منجر به انفجار خفیف و سپس آتش سوزی شده بود.
کد خبر: ۳۶۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 28 January 2017
به گزارش تابناک تبریز لحظاتی پیش صدای مهیب انفجاری از پاساژ محمدیه بازار تبریز به گوش رسید.
 
 
ظهر امروز حوالی ساعت ۱۳ در یکی از مغازه‌های پاساژ محمدی ، واقع در اول خیابان دارایی تبریز انفجاری مهیب رخ داد که سبب بروز آتش در محل شد. یک مغازه در آتش سوخت و نیروهای آتش‌نشانی از اشاعه‌ی حریق به سایر مغازه‌ها جلوگیری کردند


با تماس مردم حاضر در صحنه، نیروهای امدادی در محل سانحه حاضر شدند و توانستند حریق را اطفاء و از اشاعه‌ی آن به سایر مغازه‌ها جلوگیری کنند.

حسینی فرمانده گروه حریق اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه شاهد وقوع انفجار خفیف در داخل کارگاه طلاسازی شدند که ضمن وقوع انفجار، آتش سوزی نیز رخ داده بود.

وی اضافه کرد:در اثر این حادثه قسمت‌های از دیوار کارگاه دچار تخریب و دو نفر از کسبه و یکی از شهروندان نیز دچار بریدگی و خونریزی دست شده بودند که برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

گفتنی است؛ این انفجار در اثر نشت گاز مایع به وقوع پیوسته بود و  اتصالات یک دستگاه طلاسازی موسوم به پک  که در مجاورت شعله بخاری گازی مایع قرار داشت منجر به انفجار خفیف و سپس آتش سوزی شده بود.

انفجار در بازار تبریز+تصاویرانفجار در بازار تبریز+تصاویرانفجار در بازار تبریز+تصاویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار