خیز بلند برای بزرگداشت روز خبرنگار در خوزستان

کد خبر: ۳۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 18 May 2015
شهید محمود صارمی خبرنگار شهید سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با نثار خون خویش در مزار شریف افغانستان روز خبرنگار را برای همیشه به ثبت رساند.

شهید صارمی یکی از چندین شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی است که روز خبرنگار به نام ایشان رقم خورد و ثبت گردید و 17 مرداد را برای همیشه جاویدان کرد.

به همین مناسبت است که طی چند سال اخیر متولیان امر فرهنگی به بهانه این روز مراسمی را ترتیب می دهند و از مقام شامخ خبرنگار تجلیل به عمل می آورند.

به تبع در استان خوزستان نیز این امر همواره انجام شده و هر گاه متولیان این امر همکاران جنس رسانه ای بوده اند قطعا مراسم باشکوهی و در شان و جایگاه خبرنگاران برگزار کرده اند.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهواز که ظاهرا سه ماه قبل از این روز آستین بالا زده تا مراسمی در خور و در شان خبرنگاران بر پا کند هفته گذشته بدون حضور خبرنگاران ایرنا اقدام به تشکیل یک کارگروه برای این منظور کرده است.

این اداره با دعوت گزینشی از برخی رسانه ها بجز رسانه دولت (ایرنا) اقدام به برپایی پیش جلسات این روز نموده تا شاید مراسمی ویژه در روز 17 مرداد ماه برگزار نماید.

امیدواریم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز با این خیز بلندی که از سه ماه قبل برداشته است حد اقل به حرمت خون شهید صارمی مراسمی درخور و در شان خبرنگاران وزین استان خوزستان برگزار نماید چرا که خبرنگاران مظلومترین قشر هر جامعه هستند که بدون هیچگونه چشمداشتی همواره در اعتلای استان و منطقه گام برمی دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار