فعالیت‌های متنوع انجمن مهر معلولین چرام

این انجمن با داشتن یک‌هزار و 200 عضو با اهداف فرهنگی، ورزشی، هنری و دفاع از حقوق معلولین تاسیس شده و با حمایت سازمان بهزیستی کشور و استان در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۳۴۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 20 December 2016
مدیرعامل انجمن مهر معلولان چرام گفت: این انجمن با داشتن یک‌هزار و 200 عضو با اهداف فرهنگی، ورزشی، هنری و دفاع از حقوق معلولین تاسیس شده و با حمایت سازمان بهزیستی کشور و استان در حال فعالیت است.

شعله قدم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره توانمندی‌های جامعه معلولین اظهار کرد: در همه زمینه‌ها معلولان فعالیت‌های گسترده‌ای دارند و در کل معلولان در هر عرصه‌ای که برای جامعه مثمر ثمر و مفید باشد فعالیت دارند.

وی در ادامه به انجمن مهر معلولین چرام اشاره کرد و گفت: این انجمن با داشتن یک‌هزار و 200 عضو با اهداف فرهنگی، ورزشی، هنری و دفاع از حقوق معلولین تاسیس شده و با حمایت سازمان بهزیستی کشور و استان در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل انجمن مهر معلولان چرام در ادامه بیان کرد: تاکنون موفقیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف کسب کرده‌ایم که این روند ادامه دارد.

وی به برخی از فعالیت‌های این انجمن اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های زنبورداری، برپایی کلاس قالی‌بافی و تابلوفرش، اجرای طرح CBR توان‌بخشی مبتنی بر جامعه در سطح شهرستان چرام از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود.

قدم‌زاده افزود: پیگیری مشکلات معلولین، برگزاری نشست‌های خانگی و دورهمی‌های صمیمانه معلولین جهت بالا بردن روحیه اجتماعی معلولین از این دست برنامه‌ها به شمار می‌رود.

مدیرعامل انجمن مهر معلولان چرام در پایان برپایی اردوهای سیاحتی زیارتی درون استانی و برون استانی جهت بالا بردن روحیه معنوی معلولین را از دیگر از خدمات و فعالیت‌های این انجمن برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار