دانشگاه فرهنگیان همچنان بی‌سرپرست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش در صورت لزوم و با توجه به نظر اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی فرد دیگری را به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان معرفی کند.
کد خبر: ۳۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 12 May 2015

به گزارش تابناک یزد، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان از جمله مراکز مهم آموزش عالی کشور است.

وی افزود: تاکیدات رهبری نیز همواره درباره این دانشگاه بر این اساس بوده که دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی خاص است، از این جهت که تربیت نسل آینده کشور را بر عهده دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: تفکراتی روزی این دانشگاه را تعطیل کرد و امروز که این دانشگاه احیا شده، باز هم تفکراتی به دنبال تضعیف کردن این دانشگاه است و مطرح شدن زمزمه‌هایی چون برداشتن تعهدات دبیری از این دانشگاه در این راستا بود.

کوچکی‌نژاد با اشاره به وضعیت اخیر سرپرستی این دانشگاه ادامه داد: انتظار است وزیر آموزش و پروش به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه معرفی سرپرست این دانشگاه به شورای عالی انقلاب سریع‌تر اقدام کند و اگر نظر اعضای شورا درباره سرپرست فعلی که مهلت قانونی آن هم پایان یافته مثبت نیست، نسبت به معرفی فرد دیگری اقدام کند تا به این شکل سیاست‌های محوله به این دانشگاه زودتر اجرایی و پیگیری شود. مجموعه آموزش و پرورش از داشتن نیروهای متعهد، متخصص و توانمند برای در اختیار گرفتن ریاست دانشگاه فرهنگیان غنی است.


تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار