بازدید مجری طرح موزه های صنعت نفت از موزه نفت مسجدسلیمان

دکتر اکبر نعمت الهی مجری طرح موزه های صنعت نفت از بخش های مختلف موزه نفت مسجدسلیمان بازديد كرد
کد خبر: ۳۴۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 11 December 2016
دکتر نعمت الهی پس از بازدید از نیروگاه برق تمبی و ساختمان اصلی موزه بی بیان با حضور در دفتر مدیرعامل این شرکت ضمن تقدیر از پیگیری ها و اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اجرای این پروژه گفت : طرح احداث موزه های صنعت کشور از اهمیت خاصی نزد وزیر نفت برخوردار است.  

وی تصریح کرد: در خصوص اهمیت این طرح همین را بس که بگویم طرح موزه های صنعت نفت تنها پروژه ای است که در طول حیات صنعت نفت مستقیماً زیر نظر شخص وزیر است و حکم مجری آن را مشارالیه صادر و امضاء نموده و هر هفته از بنده در خصوص وضعیت آن گزارش می خواهند.

نعمت الهی افزود: امروز به دنبال آن هستیم در کنار تولید، تورهای گردشگری صنعتی را راه اندازی کنیم تا همگان با تاریخچه این ماده ارزشمند و نقش آن در تحولات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مناطق آشنا شوند.

وی ادامه داد: راه اندازی تورهای صنعتی نه تنها موجب گردش اقتصادی این منطقه می شود بلکه تحولات فرهنگی مثبت را به دنبال دارد و به احداث و توسعه زیر ساخت های رفاهی و خدماتی از قبیل فرودگاه، هتل، جاده، رستوران ، بازارچه های عرضه کننده سوغات و سایر زیر ساخت ها کمک کرده و نقش مستقیم در تحولات فرهنگی – اجتماعی منطقه دارد . 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با تأکید بر اینکه تمامی تلاش کارشناسان بخش های مختلف این شرکت، تسریع در راه اندازی این پروژه مهم و شاخص می باشد گفت :شرح کارهای لازم این پروژه با استفاده از برخی نظرات طراح اولیه انجام و موافقت نامه های لازم کسب گردیده است . 

مهندس قباد ناصری افزود: اعتقاد دارم هرگونه تغییر در طرح و نقشه ها می بایست به صورت اصولی و بر اساس نیازهای موزه ای و با کسب نظر متخصصان صنعت موزه و گردشگری باشد . 

وی با اشاره به اینکه شروع مجدد این پروژه موجی از شادی را در میان شهروندان و دوست داران این شهر بوجود آورده گفت: مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان یکی از پیشرو ترین دستگاه دولتی شهرستان و منطقه از اینکه به نمایندگی از دولت تدبیر و امید توانسته موجبات رضایت مندی هر چه بیشتر شهروندان را فراهم کند بسیار خوشحال و شاکر است . 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار