آیت‌الله علما:

برجام بی‌اعتمادی آمریکا را به اثبات رساند

امام جمعه کرمانشاه گفت: تجربه برجام بی‌اعتمادی آمریکا را به اثبات رساند و به همه ثابت کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۳۴۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 09 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: همه مسؤولان نظام در واکنش به رفتار آمریکا درخصوص برجام با یکدیگر اتحاد خوبی دارند و با وحدت رویه عمل می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بدرفتاری‌های آمریکا در مورد زیر پا گذاشتن توافق برجام و وضع تحریم‌های جدید، تاکید کرد: دولت باید در این مورد واکنش نشان بدهد و تجربه برجام بی‌اعتمادی آمریکا را به اثبات رساند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستم، گفت: موضوع برجام به همه ثابت کرد آمریکا قابل اعتماد نیست و حتی افرادی که دل در گرو رابطه و مذاکره با آمریکا داشتند نیز به این موضوع پی برده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم استکبار جهانی بنا بر تاکید امام راحل همواره ایستادگی و مقاومت است، تصریح کرد: اگر ما از مواضع خویش دست برداریم، باز هم آمریکا کوتاه نمی‌آید و تجربه هفت دهه اقدامات آمریکا علیه ملت ایران این موضوع را به اثبات می‌رساند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید تربیت جوانان انقلابی را مورد تاکید قرار دهند و مراقب دسیسه‌هاش شوم دشمنان باشند.

خطیب جمعه کرمانشاه موضوع نفوذ را مورد اشاره قرار داد و با هشدار درخصوص برنامه‌های دشمنان برای به انحراف کشاندن جوانان ایرانی، عنوان کرد: دشمن به‌دنبال در دست گرفتن نقاط حساس کشور است که باید شورای انقلاب فرهنگی در مورد رواج تفکر غربی در کشور و مراکز دانشگاهی مراقبت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه هفته وحدت را فرصت مناسبی برای برقراری اتحاد هر چه بیشتر بین مسلمانان دانست و وحدت ملت‌های مسلمان را موجب ناکامی دشمنان برای لطمه زدن به کشورهای اسلامی توصیف کرد.

وی تلاش دشمنان برای سلطه بر کشورهای اسلامی و غارت اموال مسلمانان را موضوعی آشکار بیان کرد و متذکر شد: دشمنان برای رسیدن به اهداف نامشروع خویش به‌دنبال حاکمان دست‌نشانده در کشورهای اسلامی و ایجاد اختلاف در بین مسلمانان هستند که باید با محوریت قرآن کریم همه مسلمانان وحدت داشته باشند.

این مسؤول پیروزی انقلاب اسلامی را موجب امیدآفرینی در بین مسلمانان برای مقابله با ظلم و ستم عنوان کرد و ادامه داد: اسلام دارای منطقی بسیار قوی و آموزه‌های ارزشمندی است که موجب سعادت بشر در دنیا و آخرت می‌شود که باید ندای اسلام به گوش همگان برسد.

علما با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی تیزپروازان هوانیروز در دفاع از میهن اسلامی و تمامیت ارضی کشور، تاکید کرد: هوانیروز قهرمان در دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار