عربستان خوشبخت خفته در خون خویش!

محمدحسن فرهمند نیا
کد خبر: ۳۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 10 May 2015
عربستان خوشبخت !نامی به بلندای تاریخ براندام سرزمینی که در میانه دریای سرخ ودریای عرب عروسی را می نمودکه بر تخت زرین جلوس کرده است"یمن"! یمنی که به عربستان خوشبخت شهره یافته است.
کشورتضادها،افسانه ها،تجاردیرپسندوالبته همیشه مورد طمع این وآن.
مردم این کشورچندسالی بود که طعم تلخ اختلاف و جنگ را فراموش کرده بودند اما......
به راستی آتش این طمع ورزی ومسلمان کشی را چه کسی در این سرزمین برپاکرد؟
در کشوری که شعار ملی شان "خدا،ملت،انقلاب و اتحاد"است ومردانش از چاشتگاه تاشامگاه،زندگی رازمزمه می کردندوبا یک بغل آواز شادی ،فرزندانشان را در آغوش می کشیدند،امروز شعله های خشم نه خدا می شناسندونه به ملت رحم می کنند،نه بوی انقلاب می دهندونه ندای اتحاد سرمی دهند.هرچه هست،خونی است که از رگ های پاره ی کودکان این سرزمین می چکدوزخم هایی است که ساعت به ساعت برپیکره ی صد چاک مام یمن می نشیند.افسوس و صد افسوس که خاندان پرطمطراق سعودی با آن عقبه ام القرایی! که خودبه آن می نازندبه راحتی به عروسک های خیمه شب بازی دیگران بدل شده اندو در هیبت کشوری ثروتمند،به فقیرترین کشور عربی منطقه اما سرشار از انگیزه دفاع  ،بی رحمانه هجوم برده اند و بی پروا می کشندومی سوزانند.
امروز مردم بی دفاع صنعاو...هدف سلاح هایی قرار می گیرند که کارخانه های تسلیحاتی غرب،تامین کننده این سلاح های مرگبار است ،آن هم کشوری مسلمان این سلاح ها راعلیه کشورمسلمان دیگری بکارمی گیرد  که آواز خوش ایمان و انسانیت از حلقوم بهترین مردتاریخ آن دیار برخاسته است.سرزمینی که پیامبر عظیم الشان همه مردم آن سرزمین را به پرستش خدای یکتا ،وحدت،وازهمه مهمتر مهربانی واتحاد فرامی خواند.
سردمداران آل سعود به هوش باشید!اکنون که خودسوزی خویشتن را با سوزاندن آمال و آرزوهای جوانان یمنی می پوشانیدواز روی ترس وناکامی ،پیکراین مردم را چاک چاک می کنید،راهی بس عبث را پیموده اید.خاک یمن ،بوی یمن و یمانی می دهدو هرگز نخواهید توانست در جنگی نیابتی ،اراده ی این ملت بااراده ومسلمان را از دستیابی به اهداف خویش که حفظ استقلال ، آزادی وحفظ تمامیت ارضی کشورشان است را از آنها بگیرید.
مدیرمسوول نشریه کاوش اندیشه ها
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار