افتتاح 500 نمایشگاه کتاب در مدارس چهارمحال و بختیاری

همزمان با بیست و چهارمین دوره هفته کتاب و روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار 500 نمایشگاه کتاب در مدارس استان چهارمحال وبختیاری افتتاح شد.
کد خبر: ۳۲۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 14 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه های کتاب همزمان با افتتاح طرح ملی 50 هزار نمایشگاه در 50 هزار آموزشگاه کشور با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان، فروش کتاب و تجهیز کتابخانه های مدارس راه اندازی شده است.
جهانبخش علیزاده در آیین نمادین زنگ کتاب، کتابخوانی و افتتاح نمایشگاه کتاب در دبستان دخترانه صفرپور شهرکرد افزود: در برپایی نمایشگاه های کتاب استان بیش از 43 هزار و200 جلد کتاب در قالب 6هزار و 140عنوان کتاب خریداری و به نمایش گذاشته شده است.
عیلزاده افزود: کتاب های ارائه شده با تخفیف 20 درصد عرضه می شود.
وی با اشاره به برپایی یک هفته ای نمایشگاه ها افزود: به منظور به روز رسانی و تجهیز کتابخانه های کلاسی و مدرسه ای، هشت هزار جلد کتاب در 500 مدرسه استان توزیع شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح معرفی یک کتاب توسط معلمان در کلاس های درس همزمان با روز کتاب در استان اشاره کرد و گفت: این طرح در هشت هزار و 185 کلاس اجرا خواهد شد.
24 آبان ماه به عنوان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است.
هم اکنون 180هزار دانش آموز در 2هزار و 400 واحد آموزشی چهارمحال وبختیاری تحصیل می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار