رواج دودرصدی طلاق در میان همدانی ها

به گفته معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان سال 92 در حوزه طلاق یک هزار و 553 مورد و در سال 93 نیز یک هزار و 647 مورد طلاق ثبت شده که در مقایسه این آمار افزایش 94 مورد طلاق را در سال گذشته شاهد هستیم.
کد خبر: ۳۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 09 May 2015
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از افزایش دو درصدی طلاق در سال 93 و در مقایسه با سال ما قبل آن در استان خبر داد. 

به گزارش ایسنا ، "اسدالله ربانی مهر" در کمیته ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان همدان، اظهار کرد: در سال 92 نیز  هفت هزار و 890 مورد ازدواج به ثبت رسیده همچنین در سال 93 هفت هزار و 138 مورد ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به سال ما قبلش 700 مورد کاهش یافته است. 

وی تاکید کرد: سال 92 در حوزه طلاق یک هزار و 553 مورد و در سال 93 نیز یک هزار و 647 مورد طلاق ثبت شده که در مقایسه این آمار افزایش 94 مورد طلاق را در سال گذشته شاهد هستیم.

 وی ادامه داد: بر اساس میانگین های انجام شده آمار طلاق در استان همدان دو درصد افزایش یافته است. 

ربانی مهر از اولویتهای مجموعه وزش و جوانان را پرداختن به حوزه ازدواج جوانان در سال 94 خواند و گفت: برای پرداختن به این موضوع از سازمانهای مردم نهادی که در حوزه ازدواج جوانان برنامه های مختلف برگزار می کنند، حمایت خواهد شد. 

وی گفت: پروسه دریافت مجوز سمنها کوتاه شده و این موضوع انگیزه ای برای ترغیب جوانان به سمت راه اندازی سمن می شود. 

ربانی مهر خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود در استان همدان به ازاری هر 5.5 مورد ازدواج یک مورد طلاق به وقوع می پیوندد که این وضعیت در استان همدان نسبت به سایر استانها مطلوب است اما باید بدانیم که ثبت یک مورد طلاق آسیبهای زیادی را در جامعه بر جای خواهد گذاشت. 

وی گفت: در هفته جوان که از هفتم خرداد سالجاری آغاز می شود و تا 13 خرداد ماه ادامه دارد برنامه های مختلفی در همدان برگزار می شود که امیدواریم تمامی ارگانها و سازمانها برای  گرامیداشت این هفته کمک کرده و ما را در برگزاری مراسمات به نحو احسنت یاری کنند.

 وی ادامه داد: طرح جوان کارت از برنامه های سال گذشته است که امسال هم این برنامه ها اجرا خواهد شد و 20 جشن و برنامه مربوط به جوانان در هفت نقطه همدان خواهیم داشت.

 ربانی مهر تصریح کرد: این برنامه ها با هدف ترویج شخصیت حضرت علی اکبر(ع) برای جوانان برگزار می شود تا نشاط و شادابی در بین جوانان موج بزند و بدانند که ما برای آنها ارزش و اهمیت قائل می شویم. 

وی گفت: یک سوم جمعیت استان همدان جوانان هستند همچنین 213 هزار نفر جوان 15 تا 29 سال هستند که باید برای آنها برنامه های متنوعی در هفته جوان در نظر بگیریم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار