شهرداری ها دولت سالاری را از بین ببرند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: تا زمانی که دولت سالاری و حکومت سالاری گسترده است نمی توان مبارزه مطمئن و گسترده با فساد داشت.
کد خبر: ۳۲۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 08 November 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:خلیل رضاییان سه شنبه در همایش شهرداران استان در شیراز افزود: البته انتظار نداریم که شهرداری شهرهای کوچک به این کار اقدام کنند اما مراکز شهرستان ها و شهرهای با جمعیت بیش از 50 هزار نفر این بحث را دنبال کنند.
وی ادامه داد: برای شهر شیراز ورود به بحث تصفیه فاضلاب تعریف شده که این کار باید برای چند شهر دیگر استان نیز تعریف شود.
رضاییان، توسعه دولت سالاری را یک آسیب جدی برای کشور دانست و گفت: در چنین شرایطی باید از شوراها به عنوان یک حکومت محلی استفاده شود تا از توسعه دولت سالاری کاسته شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس افزود: تا زمانی که دولت سالاری و حکومت سالاری گسترده است نمی توان مبارزه مطمئن و گسترده با فساد داشت.
وی، از شهرداران خواست که با حفظ موازین قانونی خصوصا رعایت سلامت مالی و پرهیز از غوغاسالاری، با شوراها تعامل و همکاری داشته باشند.
رضاییان، با اشاره به اینکه در فارس در مقایسه با دیگر استان های کشور شاهد کمترین برکناری و استعفای شهرداران بوده ایم افزود: شهرداران باید با هدف ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان و پیشبرد اهداف و برنامه ها، در چارچوب قانون با تمام اعضای شورا تعامل و همراهی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار