مدیرکل استاندارد قزوین عنوان کرد

لزوم استفاده از آسانسورهای دارای تأییدیه ایمنی/ صدور 710 گواهینامه صادراتی در قزوین

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: برای تمام آسانسورها باید سالی یک‌بار تأییدیه ایمنی گرفته شود و به همین دلیل مردم جامعه باید از آسانسور‌هایی که دارای تأییدیه ایمنی مدت‌دار است، استفاده کنند.
کد خبر: ۳۲۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 06 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین محمودرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تعداد 710 گواهینامه صادراتی در استان قزوین صادر شده و همچنین تعداد یک هزار و 40 مورد گواهینامه انطباق برای محصولات وارداتی صادر و در راستای اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی عنوان کرد: کنترل و نظارت در زمینه توسعه و ترویج استانداردها در شهربازی‌ها و پارک‌های موجود در محله‌های استان قزوین با همکاری استانداری قزوین شدت بیشتر یافته و موارد مرتبط با استانداردها به صورت گسترده اجرا می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان قزوین با اشاره به استاندارد آسانسورها افزود: ایمنی و استاندارد آسانسورها در دستگاه‌های اجرایی و مکان‌های عمومی با بی‌اهمیتی و کم‌توجهی مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی روبه‌رو بوده و با توجه به اینکه آسانسورها با سلامت افراد در ارتباط است باید به این موضوع اهمیت ویژه‌ای داده شود.

طاهری تصریح کرد: برای تمام آسانسورها باید سالی یک‌بار تأییدیه ایمنی گرفته شود چراکه آسانسور یک وسیله نقلیه بدون راننده بوده و به همین دلیل مردم جامعه باید از آسانسور‌هایی که دارای تأییدیه ایمنی مدت‌دار است، استفاده کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: آسانسورهای تمام دانشگاه‌های استان، بیمارستان‌‌ها و ادارات دارای مشکل بوده و درخواست می‌شود مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در زمینه سلامت مردم استان قزوین همکاری لازم داشته باشند و همچنین آسانسور آکادمی آب قزوین دارای تأییدیه ایمنی لازم نیست.

مدیرکل استاندارد استان قزوین یادآور شد: نخستین پروانه گواهی حلال در قالب تولید گوشت مرغ برای این استان صادر شده که این گواهی حلال نخستین پروانه برای استان قزوین و دومین پروانه در کشور بوده و نخستین پروانه در کل کشور برای شهر قم صادر شده است.

طاهری مطرح کرد: پروانه گواهی حلال برای تولید گوشت مرغ در استان قزوین با هدف صادرات گوشت حلال به کشورهای غیر مسلمان صادر شده و همچنین تعداد 5 گواهینامه حلال از سوی سازمان استاندارد صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته برای تعداد 180 ساختمان جدید در قزوین تأییدیه ایمنی آسانسور صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار