مشارکت 40 درصدی 6 شهرستان استان یزد در سرشماری

سئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری استان یزد گفت: تا ساعت 6 صبح روز جمعه 6 شهرستان استان به پیشرفت 40 درصدی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن 95 رسیده اند.
کد خبر: ۳۱۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 15 October 2016
به گزارش تابناک یزد،ضیا اولیا گفت: این شهرستان ها شامل بهاباد، ابرکوه ، خاتم ، تفت ، اشکذر و مهریز است.
وی افزود: از خانوارهای شهرستان یزد ، میبد ، بافق و اردکان انتظار داریم تا با استفاده از زمان باقیمانده، استان را در دستیابی به رتبه های بالاتر یاری رسانند.
مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری استان یزد گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه ستاد سرشماری کشور، سرشماری اینترنتی تا روز سه شنبه 27مهرماه تمدید شد.
اولیا اضافه کرد: مرحله دوم سرشماری و مراجعه حضوری ماموران آمارگیر به منازل مردم از روز چهارشنبه 28 مهرماه آغاز خواهد شد.
وی همچنین درباره ویرایش اطلاعات ثبت شده نیز اظهار کرد: در مرحله اینترنتی سرشماری برخی از خانوارها طی تماس های تلفنی و حضوری، درخواست ویرایش اطلاعات خود را مطرح کردند.
اولیا تصریح کرد: به اطلاع این دسته از خانوارها می رساند دسترسی خانوارها برای ویرایش اطلاعات پس از اتمام مرحله اینترنتی باز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تاریخ دقیق زمان ویرایش اطلاع رسانی خواهد شد، تصریح کرد: خانوارها تنها می توانند برای یک بار اطلاعات خود را در سامانه اصلاح کنند.
وی گفت: باتوجه به برخی گزارش ها درباره کندی سامانه ثبت نام در سرشماری به آدرس: https://www.sarshomari95.ir از شهروندان عزیز درخواست می کنیم تا از طریق اینترنت تلفن همراه خود به سایت ثبت نام مراجعه کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار