ایران با شیوه فعلی به جام جهانی صعود می‌کند/ شکست کره در تهران یعنی گرفتن بلیت روسیه

کد خبر: ۳۰۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 08 October 2016


مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شاگردان کی‌روش با شیوه‌ای که در پیش گرفته‌اند به جام جهانی صعود می‌کنند.

مهدی‌ هاشمی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم ملی فوتبال کشورمان از سه دیدار نخست خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی داشته و تاکنون دو پیروزی و در مجموع هفت امتیاز کسب کرده است.

وی افزود: نکته مهم این است که چهار امتیاز از هفت امتیاز موجود را ما در بازی‌های خارج از خانه کسب کرده‌ایم و اگر بتوانیم در روز سه‌شنبه کره جنوبی را در تهران شکست دهیم، در حقیقت بلیت روسیه را برای خود رزرو کرده‌ایم.

مدافع اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تشریح دیدگاه خود تصریح کرد: با پیروزی برابر کره جنوبی، تیم ملی کشورمان 10 امتیازی شده و این در حالی است که ما دو دیدار برابر سوریه و دو دیدار خانگی مقابل چین و ازبکستان خواهیم داشت که تصور نمی‌کنم شاگردان کی‌روش از سه امتیاز این بازی‌ها به راحتی بگذرند.

هاشمی‌نسب گفت: با کسب این امتیازات، تیم ما 22 امتیازی شده و می‌توانیم با انجام بازی‌های هوشمندانه برابر قطر و کره‌جنوبی در خانه حریفان خیلی راحت به جام جهانی صعود کنیم.

وی بیان داشت: برای رسیدن به این هدف باید در برابر کره‌جنوبی با تمام توان به میدان رفته و به غیر از پیروزی به هیچ چیز دیگری فکر نکنیم.

این پیشکوست فوتبال افزود: کره جنوبی در سه بازی اخیر خود نتایج عجیبی کسب کرده است، چرا که این تیم دو بازی خانگی برابر چین و قطر با نتیجه سه بر دو پیروزی رسیده و تنها بازی خارج از خانه خود برابر سوریه را هم با نتیجه ضعیف مساوی بدون گل پشت‌سر گذاشته است.

هاشمی‌نسب اظهار داشت: آنالیزورهای تیم ملی باید طی روزهای آینده بازی این تیم را به‌درستی تحلیل کنند و ببیند چرا این تیم در سه بازی شش گل زده و از سوی دیگر چهار گل و آن‌هم در خانه خورده است و این موارد نشان می‌دهد آنها خط حمله زهرداری داشته و در دفاع به‌شدت ضعیف عمل می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: ما سابقه پیروزی بر کره جنوبی در تهران و سئول را داریم و پیروزی بر این تیم در شرایط موجود دور از دسترس نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار