مفاخرهمدانی را به استان برگردانید

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه شناسایی مفاخر استان مدنظر باشد، گفت: کانون پرورش فکری کودکان پیشنهاد ایجاد تشکیلاتی را داده تا مفاخر استان در آن شناسایی و به همدان بازگردانده شوند.
کد خبر: ۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲ 05 February 2015

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه شناسایی مفاخر استان مدنظر باشد، گفت: کانون پرورش فکری کودکان پیشنهاد ایجاد تشکیلاتی را داده تا مفاخر استان در آن شناسایی و به همدان بازگردانده شوند.

به گزارش فارس ، محمدابراهیم الهی‌تباردر مراسم نکوداشت مصطفی رحماندوست با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر سرمایه‌های بسیاری چه در داخل استان و چه در خارج از آن وجود دارد، اظهار کرد: باید کاری کنیم تا این بزرگان و سرمایه‌های گرانبها را با استان آشتی دهیم و عزیزانی که بار سفر بستند و رفتند را برگردانیم.

وی با بیان اینکه شناسایی مفاخر استان باید به صورت جدی و ویژه در نظر گرفته شود عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان پیشنهاد ایجاد تشکیلاتی را داده تا مفاخر استان را در آن شناسایی و به همدان بازگردانده شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه به دنبال تبدیل همدان به قطب فعالیت‌های فرهنگی کودک و نوجوان هستیم، ابراز داشت: سعی شده فعالیت‌های فرهنگی را در استان همسو با این هدف قرار دهیم که در این مسیر نیاز به همفکری و کمک همه بزرگان استان داریم.

وی از برگزاری جشنواره شعر فجر کودک و نوجوان در همدان خبر داد و بیان داشت: جشنواره شعر کودک و نوجوان به مناسبت دهه فجر 30 بهمن ماه در همدان برگزار می‌شود.

تبدیل همدان به قطب فرهنگی کودک و نوجوان در کشور

الهی‌تبار از برگزاری جشنواره بین‌المللی کتاب کودک اوایل سال آینده در همدان خبر داد و افزود: قطعاً صاحبان فکر و اندیشه برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره ما را در استان یاری خواهند داد.

وی ادامه داد: همدان سرمایه‌های کلان و بزرگی در حوزه فرهنگی دارد که امیدواریم با برگزاری هر چه بهتر این جشنواره، فضای شاد و بانشاط فرهنگی در همدان رقم بخورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از دیگر برنامه‌های سال آینده همدان را جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان دانست و ابراز داشت: به دنبال این هستیم جشنواره فیلم را هم به همدان برگردانیم.

وی در پایان سخنانش گفت: امیدواریم با تلاش همه اهالی فرهنگ و هنر سرمایه‌های گرانقدر این عرصه را که از استان را رفتند را به همدان برگردانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار