ثبت نام پنج برابری ماموران طرح سرشماری نفوس و مسکن استان یزد

مدیر اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان یزد از ثبت نام بیش از پنج برابر میزان مامور مورد نیاز در سامانه متقاضیان مشارکت در سرشماری خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 23 September 2016
به گزارش تابناک یزد،حمیدرضا نصیری زاده گفت: با اتمام مهلت ثبت نام از متقاضیان مشارکت در اجرای هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن، 1550 نفر برای شرکت در این طرح ملی از استان یزد نام نویسی کرده اند.
وی افزود: استان یزد به حدود 320 مامور آمارگیر نیاز دارد که با این حساب در حدود 5 برابر مامور مورد نیاز، ثبت نام صورت گرفته که از این تعداد ، حدود 55 درصد را مردان و مابقی را زنان تشکیل می دهند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد خاطرنشان کرد: بیشترین گروه سنی متقاضیان مربوط به رده سنی 24 تا 28 سال است که بر اساس سامانه ثبت نام 102 نفر از متقاضیان از ابرکوه، 91 نفر از اردکان، 42 نفر از اشکذر، 860 نفر از یزد، 51 نفر از بافق، 20 نفر از بهاباد، 85 نفر از تفت، 115 نفر از خاتم، 85 نفر از مهریز و 109 نفر از میبد هستند.
نصیری زاده اظهار امیدواری کرد تا با بهره گیری از جوانان ثبت نام کرده در اجرای طرح سرشماری، اجرای این طرح ملی با دقت و سرعت لازم همراه باشد.
بیشترین نیاز استان برای مامور سرشماری مربوط به مرکز استان و سپس شهرستان های اردکان و میبد است.
هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395، مهر و آبان ماه به دو شیوه اینترنتی و حضوری برگزار خواهد شد و سامانه www.sarshomari95.ir از روز شنبه 3 مهرماه به منظور ثبت نام اینترنتی خانواده ها بازخواهد شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار