ساخت نیروگاه برق در شهرک صنعتی مهریز

کد خبر: ۲۹۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 10 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی، شرایط برای ایجاد واحد نیروگاهی شش مگاواتی تولید پراکنده در شهرک صنعتی مهریز فراهم شده است.
 "محمدرضا صحتی" پس از دیدار با فرماندار مهریز و صنعتگران این شهرستان، جزییات این دیدار را بیان کرد وگفت : مشارکت صنایع و صنعت برق در تجهیز پست فوق توزیع یزد مهر، ساخت نیروگاه تولید پراکنده در شهرک صنعتی و تامین روشنایی مدوار از مهم‌ترین مباحث این نشست بوده است.

وی توجه به تولید نیروگاه‌های تولید پراکنده در صنعت برق را حیاتی خواند و افزود: با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی، شرایط ایجاد یک واحد نیروگاهی به ظرفیت شش مگاوات در شهرک صنعتی بررسی شده است.

صحتی خاطرنشان کرد: تامین روشنایی مدوار در شهرستان مهریز از محل بودجه عمرانی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در دستورکار شرکت توزیع نیروی برق استان یزد قرار گرفت.

وی تاکید کرد: استفاده از تجهیزات فنی مطابق استانداردهای روز و مورد تایید وزارت نیرو با اولویت قرار دادن موضوع بهینه سازی مصرف و زیبایی چیدمان پایه ها مدنظر قرار خواهد گرفت.

این مسئول در صنعت برق، ارتباط دوسویه و مستمر میان فرمانداری و شرکت توزیع نیروی برق را گره‌گشاي مشکلات مردمی عنوان کرد و افزود: هدف ما استمرار انرژی الکتریکی، پایداری و افزایش ضریب اطمینان شبکه و ارتقاء رضایت مندی مردم است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار