دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور، همزمان با هفته کارگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی:

دولت مصرف کالاهای خارجی را بر خود حرام کند/ کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است

دولت مصرف کالاهای خارجی را برخود حرام کند. مشکلات اقتصادی اگر بخواهد حل شود باید متمرکز روی مسئله تولید داخل باشد. مسئولان، روزنامه نیستند که راجع به فساد حرف بزنند. باید معنای واقعی کلمه جلوی فساد را بگیریم.
کد خبر: ۲۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 29 April 2015

 همزمان با هفته کارگر حضرت آیت الله خامنه‌ای با جمعی از کارگران سراسر کشور دیدار کردند.

به گزارش تابناک یزد، فرازهایی از بیانات ایشان در دیدار امروز به شرح زیر است:

**مشکلات اقتصادی اگر بخواهد حل شود باید متمرکز روی مسئله تولید داخل باشد، کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است.

** اشیائی که جزو مصارف دولتی است مطلقا از خارج تهیه نشود، دولت تصمیم بگیرد در هر چه که در داخل امکان تولید آن است، مصرف کالاهای خارجی را برخود حرام کند.

**حرف زدن درباره‌ی فساد فایده‌ای ندارد با "دزد دزد" گفتن، دزد از دزدی دست برنمی‌دارد، مسئولان، روزنامه نیستند که راجع به فساد حرف بزنند، باید اقدام کنیم و به معنای واقعی کلمه جلوی فساد را بگیریم.

**انكار نمی‌كنم كه تحریمهای ظالمانه تاثیر دارد و بی تاثیر نیست اما این را انكار می‌كنم كه این تحریم‌ها بتواند جلوی تلاش عمومی سازمان‌یافته برنامه‌ریزی ‌شده برای رونق تولید را بگیرد/ این را قبول ندارم.

** تكیه‌ای كه بنده روی مسئله تولید می‌كنم نباید پاسخ داده شود كه تولید در شرایط تحریم سخت ممكن نیست/ نه ممكن است/ هر كاری كه تصمیم بگیرید انجام دهید، همت كنید، نیروهایتان را به صحنه بیاورید و از خدای متعال كمك بخواهید، شدنی است/ این را ما امتحان كرده‌ایم

** متولیان فرهنگی در نكوهش بیكاری و كم‌كاری و فرار از كار سخت برنامه‌ریزی برای كارفرهنگی كنند/ اگر كار سخت را به خود تحمیل و قبول نكنیم، بجایی نمی‌رسیم/ كسانی كه توانستند در صنعت و فناوری و مسائل علمی به اوج برسند، كار سخت را بر خود تحمیل كردند/ این فرهنگ‌سازی لازم دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار