فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب:

سه نفر ازاراذل و اوباش سابقه‎دار؛دراسلام آبادغرب دستگیرشدند

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب،بااعلام دستگیری سه نفر از ارازل واوباش سابقه دار وخشن،ازسرکوب تیم های اراذل و اوباش واوباش خشن،درسطح شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۸۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 01 September 2016






سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب،افزود:با تلاش همکاران، شرارت و زورگیری سه تن از اراذل و اوباش خشن درسطح شهرستان اسلام آبادغرب رصد گردید که با اعمال مجرمانه نظیر زورگیری و اغفال جوانان اقدام به تهیه فیلم و عکس می نمودند و پس ازآن با تهدید اقدام به اخاذی از ایشان می کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد، طی هماهنگی با مقام قضایی با یک سری اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی ،خلافکاران به دام پلیس اسلام آبادغرب افتادند که پرونده این اشخاص جهت تحقیق و بررسی در دست پلیس آگاهی شهرستان می باشد. 
وی با بیان اینکه؛ پلیس باهمکاری دستگاه قضایی؛برخوردقاطعانه‌ای،بااراذل واوباش انجام می دهد،تصریح کرد:رویکردپلیس،پیشگیری انتظامی و ارتقای سطح احساس امنیت و آرامش مردم و شهروندان می باشد. 
فرمانده انتظامی شهرستان؛بااشاره به اینکه چندین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی،با تلاش فرماندهی و عوامل انتظامی در سطح شهرستان اجرایی شده است،از نتایج قابل قبول این طرح سخن به میان آورد.وبراجرای مستمروبدون وقفه این گونه طرح‎ها به منظورحفظ امنیت پایداردرسطح شهرستان؛تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار