کلیمیان شیراز از دولت راضیند

رئیس انجمن کلیمیان شیراز گفت: عملکرد و اقدام های دولت یازدهم در ارتباط با پیروان اقلیت های دینی مثبت و قابل قبول ارزیابی می شود.
کد خبر: ۲۸۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 27 August 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا:جاوید خان داداش افزود: البته از دولت دکتر روحانی نیز انتظاری کمتر از این نمی رفت چرا که همه ما ایرانی هستیم و از این بابت از وی و دستیار ویژه ایشان خشنودیم.
وی اظهار داشت: به عنوان یکی از پیروان اقلیت های دینی در کشور اعلام می کنم که بر خلاف تبلیغات بعضی رسانه های غربی هم اکنون این افراد در کشور آزادانه و بدون هیچ مشکلی در کنار سایر شهروندان زندگی خوبی دارند.
رئیس انجمن کلیمیان شیراز بیان کرد: فرزندان ما هم اکنون آزادانه و بدون هیچ مشکلی در دانشگاه های کشور تحصیل می کنند و مشکلات استخدام آنان در وزارتخانه های دولتی تا حدودی برطرف شده است.
خان داداش ادامه داد: دولت یازدهم بر اساس شعارهای خود تا حدود زیادی حقوق پیروان اقلیت های دینی و مذهبی را مدنظر قرار داده است هرچند که هنوز هم تا شرایط ایده آل فاصله ای وجود دارد.
وی بیان داشت: در عرصه بین المللی هم دولت یازدهم کارنامه بسیار خوبی از خود به جا گذاشته که نمونه آن را می توان در رفع سایه جنگ و تحریم های بین المللی از کشور و هم افزایی با بسیاری از کشورهای خارجی برشمرد.
رئیس انجمن کلیمیان شیراز افزود: شاید عده ای درصدد باشند تا این دولت را در وظایف خود ناتوان جلوه دهند اما اگر واقع بین باشیم خواهیم دید که با وجود مشکلات موجود و موانع پیش رو این دولت نمره قبولی خوبی را از مردم ایران خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار