افتتاح پایگاه‌های بسیج کارگری در شهرستان‌ها

رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام کارگر، پایگاه جدید بسیج کارگری در شهرستان‌های خراسان رضوی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 27 April 2015
مهدی یزدانی در نشست خبری خود با خبرنگاران که پیرامون هفته کارگر برپا شد، اظهار داشت: از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ویژه برنامه‌هایی به مناسبت هفته کار و کارگر به جهت قدردانی از آن‌ها در سطح استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های این مجوعه بیش از 235 مورد است که تحت 17 عنوان در سطح استان عملیاتی می‌شود که وجود 17 حوزه و 160 پایگاه بسیج کارگری ظرفیت خوبی را فراهم می‌کند.

یزدانی شهید شاخص روز کارگر را شهید برونسی معرفی کرد و گفت: در روز 14 اردیبهشت 14 هزار نفر بسیجی در مصلی تربت جام گرد‌هم می‌آیند که سخنران این مراسم یکی از معاونان وزیر کار است.

رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی عنوان کرد: تجلیل از کارگران نمونه بسیج کارگری در کارخانه ایران خودرو بینالود، دیدار با خانواده معظم کارگری، بازدید از کارخانه‌های نمونه کارگری، غبارروبی از مزار شهدا و شرکت در نماز جمعه و ایراد سخنرانی پیش از خطبه توسط مدیرکل تعاون خراسان رضوی از اهم برنامه‌های این هفته است.

یزدانی عنوان کرد: افتتاح دو پایگاه بسیج کارگری در مشهد و سرخس و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به جهت پذیرایی از کارگران در دستور اقدام است.

وی افزود: هدف ما در بسیج جامعه کارگری فرهنگ سازی و ترویج کار اسلامی است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در جهت کار اسلامی و کارگران اسلامی قدم برمی‌داریم.

رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه کارگری در سال 93 گفت: این هفته در سال گذشته توسط بسیج کارگری در شیفت ایثار 2 هزار ساعت کار بدون دستمزد صورت گرفت که سعی در ترویج آن در جهت اقتصاد مقاومتی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار