مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه خبر داد:

نمایندگی انجمن بیماری های نادر در کرمانشاه افتتاح می شود

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه از افتتاح دفتر نمایندگی بیماری های نادر در استان کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۲۸۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 20 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ حسین باباجانی درجلسه شورای هماهنگی بیماران خاص و صعب العلاج که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه نمایندگی انجمن بیماری های نادر هم اکنون در تهران فعال است، اظهار داشت: باید بیمارانی را که مبتلا به بیماری های نادر شده اند و در استان امکانات لازم برای آنها فراهم نیست را به سمت این نمایندگی هدایت کرد تا از امکانات موجود در این نمایندگی استفاده کنند.
وی ادامه داد:  مقدمات افتتاح نمایندگی بیماران نادر در کرمانشاه از طریق دستگاه های مربوطه و وزارت کشور در حال انجام است و پیگیر ایجاد این دفتر هستیم.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: باید ساز و کاری تعریف شود که افراد خیری که می خواهند در زمینه بیماری های نادر و صعب العلاج کمک کنند با سازمان های مردم نهاد مرتبط شوند.
وی همچنین خواستار آن شد که از طریق فراخوانی هتلداران و صاحبان اقامتگاه ها در کرمانشاه طی جلسه ای جمع شوند و از ظرفیت هتل ها و اقامتگاه های آن ها حتی در حد یک تخت برای اقامت همراه بیماران نادر و صعب العلاجی که از شهرستات ها و استان های دیگر به کرمانشاه می آیند استفاده شود.
 مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هم درخواست کرد که یکی از ساختمان مناسب در یکی از محلات شهر کرمانشاه را در اختیار شورای هماهنگی بیماران خاص و صعب العلاج قرار دهد تا از آن برای اقامت همراه بیماران استفاده کند.    
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار