معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران

مواظب باشید انتخابات کاملا طبق قانون صورت گیرد

مردم با رای خود بهترین گزینش را از بین خود انتخاب می کنند و اراده اختیارات خود را به نمایندگان می دهند و از عظمت انقلاب، نظام و دین ماست که نمایندگان با رای مردم انتخاب می شوند.
کد خبر: ۲۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 26 April 2015
دولت از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کرد تا به مردم فشار زیادی وارد نشود.
به گزارش تابناک علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری ثبت احوال مازندران با اشاره به وضعیت تحریم اقتصادی و آثار آن بر اقتصاد کشور اظهار داشت:دولت از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کرد تا به مردم فشار زیادی وارد نشود.

وی با اشاره به افزایش بودجه کشور در سال ۹۳ نسبت به ۹۲ و با بیان اینکه در استان مازندران نیز با افزایش بودجه اقدامات شایسته ای انجام شد اذعان داشت؛ آثار خروج از رکود و توسعه استان در تمام زمینه ها کاملا مشهود است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به پیش رو بودن انتخابات در سال ۹۴خاطرنشان کرد؛ این انتخابات در سطح دو هزار و ۷۰۰حوزه  دراستان برگزار می شود.

یونسی خطاب به مدیران ثبت احوال مازندران گفت ؛بخش  اعظمی از رسالت سنگین انتخابات بر عهده شماست. وی افزود: باید مواظب باشید انتخابات کاملا طبق قانون صورت گیرد.

علیرضا یونسی با اعلام اینکه رای مردم ناموس، شرف و حیثیت ماست، عنوان کرد؛ تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد خدشه ای در رای مردم بوجود آید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران انتخابات در ایران را تبلور اراده و خواست مردم دانست و گفت؛ مردم با رای خود بهترین گزینش را از بین خود انتخاب می کنند و اراده اختیارات خود را به نمایندگان می دهند و از عظمت انقلاب، نظام و دین ماست که نمایندگان با رای مردم انتخاب می شوند.

یونسی با بیان اینکه مسئولان ذیربط موظفند رسالت قانونی خود را انجام دهند و تحت هیچ شرایطی علیه کسی عمل نکنند، اذعان داشت ؛ به گونه ای باید عمل کنیم که با شکوهترین انتخابات در استان و کشور برگزار شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال(ملت و دولت، همدلی و همزبانی) خاطر نشان کرد؛  هیچ جامعه ای به توسعه، آرامش و پیشرفت نمی رسد مگر اینکه مردم با هم متحد و یکپارچه باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به موقعیت توریستی و جغرافیایی استان مازندران عنوان کرد؛ به دلیل شرایط خاص جغرافیایی منطقه در ایام نوروز گردشگران زیادی وارد استان شدند به گونه ای که در هر شب بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰هزار نفر مسافر داشتیم و بیش از یک هزار میلیارد تومان پول وارد استان شد.

یونسی در پایان خاطرنشان کرد: قدر این موهبت الهی را بدانیم و با فراهم کردن شرایط زیرساختی و زیربنایی زمینه ورود جذب توریست و گردشگر را فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار