نایب رئیس هیئت والیبال گلستان:

گلستان مقام سوم والیبال امیدهای بانوان کشور را کسب کرد

نایب رئیس هیئت والیبال استان گلستان از کسب مقام سوم تیم استان گلستان در مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای بانوان کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ 11 August 2016
ملیحه جهانبخش اظهار کرد: مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای بانوان کشور یادواره شادروان «رضا ابراهیمی» با حضور ۲۷ تیم در سه منطقه و به میزبانی فریدون کنار، زنجان و صومعه سرا از ۱۵ تا ۲۱ مردادماه برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم والیبال امید دختران استان گلستان در مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای بانوان کشور یادواره شادروان رضا ابراهیمی به مقام سوم دست یافت.

او با بیان اینکه مسابقات منطقه دو در دو گروه چهار تیمی به میزبانی شهرستان زنجان برگزار شد، افزود: تیم استان گلستان در گروه یک با تیم های کرمان، زنجان و خراسان شمالی همگروه بود. بازیکنان تیم استان گلستان در مرحله گروهی تیم های زنجان و خراسان شمالی را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو برداشتند و تنها در رقابت با کرمان نتیجه را با حساب سه بر یک واگذار کردند.

جهانبخش تصریح کرد: تیم های گلستان و کرمان از گروه یک و تیم های البرز و مرکزی نیز از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که تیم استان گلستان با واگذاری نتیجه سه بر صفر به البرز از رسیدن به فینال بازماند و برای کسب مقام سوم راهی مسابقه رده بندی شد.

وی گفت: در مسابقه رده بندی بازیکنان تیم استان گلستان موفق شدند حریف خود یعنی استان مرکزی را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارند و مقام سومی این مسابقات را کسب کنند.

نایب رئیس هیئت والیبال استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: منیژه کشیری و ملیحه مصدق اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می دادند و همچنین آسمه کلاسنگیانی نیز به عنوان سرپرست و مدیرفنی این تیم را همراهی می کرد. نرگس ایلات، منا آشفته، زهرا خان محمدی، معصومه ایلات، ساحل مرادیان، صاحبه سادات بنی فاطمی، مهسا معصومی، شکیلا عرب عامری، فاطمه محمدی، ثریا قلیچ نیازی، سیده پرند طباطبایی و کیمیا طاهری بازیکنان تیم گلستان را در این رقابت ها تشکیل می دادند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار