اختصاص قطعه ای از بهشت زهرا خوی به خبرنگاران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی گفت: با هماهنگی شورای شهر و شهرداری، قطعه ای از بهشت زهرا(ع) خوی برای خبرنگاران این شهرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۲۷۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱ 08 August 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از خوی، منصور اکبری در آیین تجلیل از خبرنگاران و در روز خبرنگار، که در محل فرمانداری شهرستان  برگزار شد ، با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: با وجود وضع خراب بودجه و مالی اداره ارشاد، تاکنون 120 برنامه مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان خوی انجام داده ایم.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب، تئاتر خیابانی، محافل قرآنی و مذهبی، شب شعر، برنامه یادبود بزرگان، موسیقی زنده از نمونه این برنامه ها بوده است.
رئیس اداره ارشاد خوی تصریح کرد: امسال توانستیم رتبه ممتاز را در صنعت چاپ در سطح استان کسب کنیم و همچنین شاعران خویی در سال های متمدد توانسته اند رتبه های برتر جشنواره شعر رضوی را بدست بیاورند.
اکبری ادامه داد: با هماهنگی شورای شهر و شهرداری، قطعه ای از بهشت زهرا(ع) خوی برای خبرنگاران این شهرستان اختصاص یافته است.
خبرنگار:سعیدفرجی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
کی از مرده پرستی و مرده پروری دست برمیدارین.خبرنگاران بویژه جوانان به خانه نیاز دارن نه به قبر.جوانان را در اوج جوانی به قبر نبرین .شهر قبرستان داره و دوستان خبرنگار هم هر زمان مردن در کنار همشهریانشان آرام خواهند گرفت.دغدغه آنها خانه هست.جربزه دارین برای آنها زمین مسکونی بدین.مثل سایر ارگانها که زمین به نیروی خود دادن.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار