نقدینگی، مشکل قطعه سازان اصفهان

تابناک: یک عضو خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تامین نقدینگی از بزرگترین چالش‌های شرکت‌های قطعه ساز است.
کد خبر: ۲۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 25 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، علی اکبر شیخی ادامه داد: استفاده از تسهیلات بانکی نیز به دلیل بالا بودن بهره‌های بانکی مقرون به صرفه نیست و هزینه‌های زیادی را به شرکت تحمیل می‌کند.

این فعال صنعتی تصریح کرد: در صورت رفع مشکل تامین نقدینگی، اعتماد به محصولات داخلی و حمایت از صنایع کشور، در دوره‌ای نه چندان بلند مدت، قطعه سازان این ظرفیت را دارند که به تولید بیشتر و با کیفیت‌تر رو آورند.

شیخی اضافه کرد: بسیاری از قطعات هستند که علیرغم وجود دانش فنی آن در شرکت‌های قطعه سازی، به دلیل مسایلی که گفته شد، در داخل تولید نمی‌شوند و توسط تجار و واسطه‌های مختلف به کشور وارد می‌شود که متاسفانه خروج منابع ارزی از کشور را به دنبال دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان نایین گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی این شهرستان، با رشد و توسعه شهرک‌های صنعتی و استفاده از پتانسیل نیروهای انسانی با آموزش‌های هدفمند، می‌توان اقدامات قابل توجهی در زمینه‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی در آن انجام داد.

یک عضو خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: تحقق این اهداف در سایه توجه مسوولان و تلاش برای شناخت ظرفیت‌های آزاد و ترغیب سرمایه گذاران برای حضور در این شهرستان ممکن می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار