کشف 11 کيلوگرم طلا و جواهر سرقتی در ساری

کد خبر: ۲۵۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 05 July 2016
فرمانده انتظامي استان، از شناسايي و دستگيري دو متهم به سرقت 11 کيلو طلا و جواهر به ارزش 130 ميليارد ريال در شهرستان ساري خبر داد.

سردار"سيد محمود ميرفيضي" درگفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در پي وقوع سرقت 11 کيلو طلا و جواهر به ارزش130 ميليارد ريال از فردي در شهرستان ساري، موضوع به طور ويژه در دستور کار پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد:ماموران با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند، اين فرد که با همکاري فردي ديگر در امر خريد و فروش طلا و جواهر به صورت سيار در سطح استان فعاليت داشته در شب حادثه از سوي افرادي ناشناس مورد زورگيري و دستبرد قرار گرفته است.

فرمانده انتظامي استان مازندران،خاطر نشان کرد:کارآگاهان و کارشناسان پليس در ادامه تحقيقات از همکار مالباخته با توجه به اظهارات ضد و نقيضش، به اين فرد مظنون شده و وي را مورد بازجويي هاي فني و پليسي قرار دادند.

سردار ميرفيضي، اظهار کرد:متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابي اقرار کرد.

وي ادامه داد:متهم به سرقت در اظهارات خود به پليس عنوان داشت، من نيز با مالباخته در جابجايي و انتقال طلا و جواهرات  همکاري داشته ام و در شب حادثه با هدف سرقت طلاجات وي،  با همکاري فردي ديگر و ايجاد درگيري صوري، طلاجات داخل کيف مالباخته را سرقت کرديم.
فرمانده انتظامي استان مازندران از کشف جواهر آلات سرقتي و دستگيري متهمان در اين ارتباط خبر داد و افزود:متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند./

 پایگاه خبری پلیس ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار