مهمترین روش مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه مقابله با ماهواره نیازمند کار فرهنگی جدی‎تری است، گفت: کار فرهنگی مهمترین روش مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای است .
کد خبر: ۲۴۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 15 June 2016
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه مقابله با ماهواره نیازمند کار فرهنگی جدی‎تری است، گفت: کار فرهنگی مهمترین روش مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای است .

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر چهارشنبه در ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان نهاوند، گفت: امروز دشمن از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی بهره می‌برد و با بی رحمی تمام باورهای و ارزش‌ها را مورد هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه ماهواره یکی از این حربه‌هاست که توانسته کانون گرم و صمیمی خانواده‌ها را هدف قرار داده و افراد خانواده را نسبت به هم بی‌علاقه و بی‌میل کند، گفت: در بحث مقابله با ماهواره دستگاه قضایی به‌تنهایی قادر به ریشه‌کنی و مقابله با این پدیده شوم فرهنگی نیست.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت:  کار فرهنگی و آموزش در رابطه با مضرات و خطرات استفاده از ماهواره می‌تواند ما را در مقابله با این پدیده شوم و خطرناک موفق کند.

وی بابیان اینکه تمامی دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید خود را در قبال مقابله با ماهواره متعهد بدانند، عنوان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به‌تنهایی در برخورد با بدحجابی نمی‌توانند کاری از پیش برند بنابراین باید با عزم همگانی در این زمینه ورود کرد.

حجت‌الاسلام مغیثی به یکی از عمده وظایف ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه ذاتی و قانونی دارد که با هر آنچه مصداق منکر در جامعه است برخورد کند.

وی در زمینه اقتصاد مقاومتی و تأکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص، اظهار داشت: ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر می‌تواند اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی را به‌عنوان معروف تأکید شده بداند و برای اجرای صحیح و بی‌عیب و نقص آن برنامه‌ریزی مدون و مستمر داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار