همکاری اقتصادی ایران و آلمان

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ۸ سند همکاری برای حضور بخش خصوصی آلمان در ایران به امضا رسید.
کد خبر: ۲۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۷ 19 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در سفر اخیر خود به کشور آلمان راه‌های بیشتر همکاری بین ایران و آلمان مورد بررسی قرار گرفت در همین راستا هشت سند همکاری برای حضور بخش خصوصی در کشور آلمان امضا شد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: 65 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی توسط سر کنسولگری کشورمان به صورت رایگان در کشور آلمان در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در این سفر از شهرهای مختلف آلمان از جمله هامبورگ که توجه خاصی را به صنایع دستی دارند بازدید و تجار منطقه می‌توانند با ایجاد تشکلی از این موقعیت بهره‌مند شوند.

اسماعیل‌نیا با بیان اینکه 4.5 میلیون نفر فارغ‌التحصیل در کشور هستند که این نیرو جوان به کار و اشتغال نیازمند است، گفت: طرح تحول نظام بانکی یکی از ضروریات است که باید وزیر اقتصاد هر چه سریعتر آن را به مجلس بیاورد.

نماینده مردم بردسکن، خلیل آباد و کاشمر از کمک مجلس شورای اسلامی به بخش کشاورزی در بودجه 94 خبر داد و افزود: در سال جاری 1000 میلیارد ریال برای بخش کشاورزی بودجه گذاشته شده است، لذا مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد با توجه به طرح پایلوت‌سازی این منطقه در بحث اقتصاد مقاومتی باید با تلاش مضاعف گام‌های بزرگتری را بردارند.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار