برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال یادواره مرحومین محله 600 دستگاه بندرعباس

در اقدامی جالب توجه و از سوی شهردار و رئیس شورای شهر بندرعباس، اولین دوره مسابقات فوتبال یادواره مرحومین محله 600 دستگاه این شهر آغاز شد.
کد خبر: ۲۴۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 15 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، اولین دوره مسابقات فوتبال یادواره مرحومین محله 600 دستگاه شهر بندرعباس با حضور شهردار بندرعباس و رئیس شورای اسلامی این شهر و در زمین ورزشی این محله قدیمی و باسابقه بندرعباس آغاز شد.

این رقابت‌ها که به همت باشگاه فرهنگی ورزشی 600 دستگاه و با حمایت شهرداری بندرعباس برگزار می‌شود، با حضور 22 تیم فوتبال محله‌ای و به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا عید فطر امسال نیز ادامه می‌یابد.

مهران نجاتی رئیس شورای شهر بندرعباس در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها با گرامیداشت یاد همه جوانان و پیشکسوتان مرحوم محله 600 دستگاه شهر بندرعباس، اظهار داشت: این محله به همت و حمایت خوب اهالی آن و تلاش‌های شهرداری بندرعباس رشد و پیشرفت مناسبی داشته و ایجاد زمین چمن مصنوعی از سوی شهرداری در این محله سبب ایجاد انگیزه در میان جوانان آن شده و به توسعه ورزش نیز کمک شایان توجهی می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مناسب مسابقات ورزشی در سطح محلات، عنوان کرد: رویکرد شهرداری در ایجاد توسعه متوازن شهری موجب سرمایه‌گذاری‌های خوبی در درون محلات و با محوریت توسعه ورزش عمومی شده و برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال یادواره مرحومین محله 600 دستگاه الگوی خوبی برای دیگر محلات شهر بشمار می‌رود.

رئیس شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: بهسازی میدان 600 دستگاه و احیای پارک‌های این محله همزمان با سراسر شهر در دستور کار شهرداری است.

عباس امینی شهردار بندرعباس نیز در این مراسم با بیان این که حمایت‌های شورای شهر بندرعباس از مجموعه شهرداری موجب شکل‌گیری توفیقات فراوانی در سطح محلات شده، گفت: محله 600 دستگاه یکی از اصیل‌ترین محلات شهر بندرعباس و محل زندگی مردمان شریف و پرتلاشی است که شهرداری خدمت به آنان را وظیفه خود می‌داند و امیدواریم بتوانیم همگام با دیگر محلات شهر بندرعباس شاهد رشد و شکوفایی این محله باشیم.

محله ششصد دستگاه شهر بندرعباس از محلات غربی این شهر است که یکی از قدیمی‌ترین محلات شهر بندرعباس بشمار می‌رود و چهره‌های سرشناسی نظیر مرحوم ابراهیم و مهرداد نجاتی، جهانبخش کواری، تیمور سالاری، هادی برزگر، قاسم عطایی، علیرضا گرگی زاده و ... در این محله زندگی می‌کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار