جرای طرح "مسجد محله من" توسط سامانه ۱۳۷

همزمان با فرارسيدن ماه مبارک رمضان، سامانه ۱۳۷ با همکاري مرکز فعاليت‌هاي ديني شهرداري تهران طرح رسيدگي به درخواست‌هاي فوريتي مساجد محلات شهر تهران را آغاز کرد.
کد خبر: ۲۴۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 12 June 2016
سليم جوهري، رئيس سامانه ۱۳۷ با اشاره به اين موضوع که مساجد در حوزه اقدامات فرهنگي و اجتماعي فعاليت گسترده داشته و نقش بسزايي ايفا مي‌کنند، گفت: به جهت اهميت جايگاه مساجد، همزمان با فرا رسيدن ماه مبارک رمضان، سامانه ۱۳۷ با هماهنگي مرکز فعاليت‌هاي ديني شهرداري تهران، طرح رسيدگي به درخواست‌هاي فوريتي مساجد محلات شهر تهران تحت عنوان "مسجد محله من" را با همکاري واحدهاي اجرايي مناطق ۲۲ گانه شهرداري تهران آغاز کرد.

وي عنوان کرد: در اين طرح که با هدف تکريم مساجد و افزايش رضايتمندي شهروندان و ارتقاي سطح کيفي خدمات انجام مي‌شود، شهروندان مي‌توانند ضمن تماس با ۱۳۷ درخواست‌هاي فوريتي خود را اعلام کنند تا نسبت به بررسي و رفع نواقص از طريق عوامل اجرايي مناطق ۲۲ گانه شهرداري اقدام شود.

رئيس سامانه ۱۳۷ با بيان اين مطلب که ۱۴موضوع فوريتي مرتبط با مساجد، توسط سامانه ۱۳۷ قابل رسيدگي و پيگيري است، گفت: اين موضوعات شامل ايمن‌سازي مسيرهاي منتهي به مساجد، لکه‌گيري چاله‌هاي معابر اطراف مساجد، مرمت پل‌هاي معابر منتهي به مساجد، شستشو، نظافت و زيباسازي مساجد، رسيدگي به فضاي سبز اطراف مساجد  و ساير موضوعات پيش بيني شده در اين طرح است.

وی اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ در اين طرح ضمن تسهيل در ثبت و ارسال پيام‌ها، پيگيري و گزارش‌دهي از وضعيت اجراي طرح را بر اساس سه اصل سرعت، دقت و صحت در جهت تحقق افزايش رضايتمندي شهروندان و ارتقاي سطح کيفي خدمات بازخوردسنجي از پيام‌ها انجام مي‌دهد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، سلیم جوهری خاطرنشان کرد: در کنار شهرونداني که در خصوص پيامهاي فوريت شهري مساجد با ۱۳۷ تماس برقرار مي‌کنند عوامل اجرايي نيز با بازديد ميداني، نقاط خطرساز و موضوعات فوريتي معابر اطراف مساجد را شناسايي و جهت رسيدگي و رفع معضلات به ۱۳۷ اعلام مي‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار